Hundkompisar i Skåne?
Hejsan!
Jag söker lite nya roliga hundkompisar!
Ni ska tycker om att hitta på saker, öppna för förslag och ha mkt ideer, allt från träna aktivt till gå en lugn promenad o bara snacka.
Jag är 21 år o har en 9 veckors Sheltietik, ännu kan jag varken träna aktivt eller gå långa promenader. Men det kommer! Vi ska så småningom träna o tävla agility/freestyle och säkerligen prova på lite allt möjligt. Vi finns i Lund/Eslöv.
Finns de någon där ute som hade tyckt det var skoj o lära känna någon ny? :)
Hej. Jag kan tänka mig att träffas och träna våra hundar.., allt som har med hundars utveckling är kul och intressant.
mvh angelo

Hade varit jätte kul. Bor i Eslöv(harlösa), har tre hundar en som jag lydnadstränar, en sällskaps hund ;) och en omplaceringshund alla med sina små egenheter och specialiteter =)
Hej Ja det verkar vara en rolig ide med lite nya hundkompisar. Jag har en Golden retriver hane som heter Totte som jag tränar agility med. Han är en helt underbar krabbat som älskar andra hundar. Tränar ofta och är även ute i skogen m,ycke. vi söker även lite nya hundkompisar

Hur gammal är Totte?
Gick på valpkurs med en golden som hette Totte :)
Min 9 veckorsvalp är nu 6 månader och i full gång :P Tränar längre pass och går längre promenader nu.
Ska till skogen i helgen, ett gäng hundar o glada människor med fika och mycket kläder.
Om någon är intresserad av att hänga på så skicka ett pm :)
#4 Totte är snart 2. Var gick du valpkurs?

Jag gick i limhamn

Jag skulle gärna träffa andra hundmänniskor och umgås/träna/promenera/snacka hund. Min hund behöver dessutom träna på att träffa nya människor och hundar.
Vi bor i Svalöv. Har tyvärr inte bil själv men om någon vill komma hit och hitta på något (vi har en brukshundklubb här också så möjlighet finns ju att t.ex. gå en kurs eller något tillsammans. Klubben har även "öppet hus" varje måndagkväll då man kan gå dit och fika, träffa andra folk och hundar, träna samt få tips och råd av tränaren som alltid är där då. Kräver dock medlemsskap i klubben). Eller om någon med bil vill (och har plats) och har vägarna förbi så får ni gärna plocka upp oss.
#9 varje gång man försöker ha tag i dej så hittar du ju på annat eller inte har hunden hemma ;)
#8 hade varit roligt att träffa dig någon gång :) du som har en gd också väl?
synd bara att det är lite långt. eller jag vet inte, jag bor i ystad. vet inte riktigt var svalöv ligger, men har förmig att det ligger runt helsingborg?
Medarbetare på Hundar.ifokus
#10 dock har pappa slutat att sno med sig daddy till sitt jobb nu! så daddy är oftast hemma nu mera :) haha
malin, föresten.. jag och sara snackade lite smått om att när det blir liiiite varmare, att vi åker ut med hundarna till någon av skogarna i närheten, då kan du också hänga på då ju ;)

#11 Japp, jag har grandis. 
Svalöv ligger ca 2 mil utanför Landskrona.