Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 964 ggr
Rymdkanin
0

Ras i Hitta Hem

Igår, onsdag, såg jag en jättesöt hund på Hitta Hem. Tuva hette hon. Någon som vet vilken ras hon är?

Alex
0

Såg tyvärr inte Hitta Hem då.. Du kan inte försöka beskriva henne?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

kerstinjoh
0

Grön med vita tassarGeneradf'låt!

lena1
0

Det kan vara en Bichon Frise….är inte säker på stavningen där ;-)

Alex
0

Står ju att hon förmodligen har mer än en ras i sig, och jag tycker nog det ser så ut också. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Tror nog också att det är blanding. Har en väninna som har en bichon frisee, och hon såg inte riktigt ut så =)

lena1
0

Näe men det kan ju vara mycket bichon och lite av en annan ras, eftersom hon sade att det var mycket ras haha hoppas du fårstår vad jag menar…Skrattande

Lotta
0

Förstår precis vad du menar..tokfia =)

lena1
0

Hihi.. vad bra Lotta att du förstod :-))), nu ska jag ut med min voffe som också förstår mig hahahaha bra va!? :-)))))))))))

Lotta
0

Haha du är sanslös Lena, ha så kul med voffe där ute =)

Malin-A
0

gick d bra på promenaden me voffe då? =)

Lotta
0

Hon är fortfarande ute tydligen ;)

lena1
0

nu är jag här jag har varit inne hela tidenRäcka ut tunganeller ja sedan 17,00 i alla fall…jotack det var en tre timmars uppe i skogen det är så skönt att bara vara själv med voff ibland och han har ju som sagt sin egen agility bana där uppe :-))))), och nu står han och puttar på mig med sin aktivitets boll och vill ha den påfylld för det tog slut igår hahaha…

Lotta
0

Haha…godis är gott =)

lena1
0

ja och han ger sig banne mig inte! om jag inte reser på mig och fixar det heller han så söt när han puttas med den Oskyldig, det är en vana sedan valp faktiskt efter kvällsis ska det vara bollen så det så :-))

Lotta
0

Ja Skorpan gillar också sin aktiveringsboll, jätteskoj och gott =)

Malin-A
0

jo Lusse hade säkert gillat en sån också, men med risk att den kommer stutsandes lite hej vilt så så får han inte ha en sån =) han får leta godis ist =D

[helenal]
0

hugo gillar ine leksaker, bara hans ben….

lena1
0

Jamen Malin det är ju kul ju, ibland när vi tittar på tv och vi har glömt hans boll, då kommer han och lägger upp den på rumsbordet så fiiint sååå bara för att vi ska se den…..och rå- blänger skäller utav helsike om ingen fattar något på en gång hahaha, sedan har han sin leksaks låda längst ner i byrån i hallen och den öppnar han själv och hämtar leksaker ur,och kastar med överallt :-))) jag vet inte hur många ggr jag har sagt att det ser ut som när barnen var små då det låg lego och klossar överallt  :-)))).

Malin-A
0

hhaha ok.. kanske skulle skaffa en sån till Lusse o testa =D

lena1
0

Ja gör det det är både roande och huvudbry för dem, den första bollen som jag köpte åt honom klurade han ju ut hur han skulle öppna den "busen":-))), så jag köpte en annan dom finns ju med olika öppningar och den han har nu får han inte upp själv utan får snällt rulla och putta och ibland då kasta den upp i luften om han ska ha ur något, fast jag har nog sett att han har försökt allt hehe…

Det finns en lite filmsnutt på min hemmis när han kastar omkring med den och sin mjukis toffla han har ;-).

Malin-A
0

haha ska gå in o kolla filmen =D