Valpens näsa...
Är det lagotto valpar ni har?
------------------------------------------
Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it

är de pudlar? (nyfiken) för så där såg min dvärgpudel ut när vi åkte och kolla på honom. men han är en annan färg:)

så såg han ut :)
#3 ååå han ser precis ut som min kungpudel när hon va så liten å go :)
Det är Lagotto valpar:)
#5 ja jag tänkte väll det ^^ helt bedårande är dom, har ni kennel eller har ni någon hemsida med mer info om valparna?
Nos tryffelns färg skall variera mellan blek till mörk brun, beroende på vilken pälsfärg hunden har och det ser ut som ni fått vita, vita/orange.
Min lagotto är vit/brun och hade ljusare nos när han var valp men nu har den mörknat (2år) så färgen lär väll bli mörkare men jag tror att där nosen blivit pigmentslös kommer den att förbli det.
Så underbara ^^
är de tikar allihop? :)
#6 okeej, så den kommer att förbli så? Vi har ingen hemsida men jag har bilder på en sida ---> http://www.petsie.fi/pet.php?petid=67007&s=images
#8 Nej, 2 hanar ( orange och brun ) och 3 tikar ( 2 vita med orange på huvudet och en orange-vit ) ::)

#4 hihih han va så himlka liten där:') fast han ser gaska stor ut på bilden;) har du nån bild på din hund? :D

#7 vilka sötnosar! :D
Brukar de inte ha mörka nosar ganska så snabbt? Vid 4 v var iaf våran lilla svart om nosen
#13 en lagotto ska inte ha svart nostryffel
14 ne de ska väl ha rödbrun?
Jätte söta små valpar :)
de kan vara olika nyanser i brunt::)