God morgon torsdag.
Hello mina vänner. nu är jag här igen :-)
Passar på att önska er en god torsdagsmorgon. Då jag kommer vara på andra ställen under dagen. Så jag kommer inte kunna kika in förns eftermiddag kvällen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
God morgon. :) Får man fråga om du hört nåt om anställningsintervjuerna?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
nemen hej Åsa.. kul att se dig hr =) jag ska gå och lägga mig nu.. natti natti..
ja anställningsintervjun… *nyfiken* =D

Jag fick svar på den ena idag. Fick inte jobbet. Det andra jobbet som jag verkligen ville ha har jag inte hört något om. Men jag håller tummarna. Men jag vet ju vilken tur jag har, så jag lär väl inte få det heller.
Audiatur et altera pars
ok.. tycker det är dåligt av endel man söker jobb hos. även om man inte får det så borde dom höra av sig o säga att man inte fick det så man vet… men hoppas att dom hör av sig snart då =)

#2: Jag har varit iväg ett tag. Har haft sarae som är Medarbetare åt mig inne på iller hemma hos mig. Och under besöket kläckte vi iden att vi skulle göra iller.ifokus böcker i fick format. Så det har vi sysslat med under några dagar. Under den tiden blev det dött med iFokus tyvärr. Har saknat er alla.
Audiatur et altera pars
Håller tummarna för att de hör av sig snart, med ett positivt svar. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ok.. blev böckerna bra då? ja vi har saknat dig också.. vi har haft fullt upp me galna tanter.. =D

Ja, hoppas kan vi alltid. Känns som ett jobb jag skulle passa som dessutom. Jag menar tänk att jobba vid datorn. ;-)
Audiatur et altera pars
ja det hade ju vart perfekt. o då om man kan jobba hemifrån också så hade de ju passat som handen i handsken.. =D
Ja usch, det har inte vart lätt för oss att hålla ordning på tantisarna..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Böckerna vart superbra faktiskt. Du kan läsa artiklar om dem inne på iller. Och se bilder på dem.
Jag skulle i sådana fall få möjligheten att jobba hemmifrån bara jag var på kontoret två dagar i veckan. Låter liksom super bra. Så kan jag sitta och skriva iFokus artiklar på tåget till och från jobbet :-)
Audiatur et altera pars
haha ne vi borde igentligen få betalt för att vi "vallar" dom =D
d låter ju kanon.. håller alla tummar o tår för att du ska få det… =)

haha, har tantisarna varit jobbiga på er? Vilken tur jag är tillbaka nu då. Så kanske det blir ordning på dem.
Audiatur et altera pars
haha ja d har dom.. kommer alltid me undanflykter o kallar oss för snorisar.. hehe
Jaa, vi behöver din hjälp. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vilka elakingar. Men nu är jag här så nu får dom passa sig igen. ;-)
Audiatur et altera pars
Hallojsan Åsa även jag har undrat var du tog vägen, och vill ju passa på att säga att du har varit saknad och att jag håller tummarna för dig.
Tant
Lena
Hej Åsa!
Hm….hittade du hit igen. Jag som tyckte att vi lyckades knyta ihop Tobleronesäcken riktigt bra.

Tackar Lena. Skönt att höra. :-)
Kerstin jag är en utbrytarkung, mig kan ni bara inte stänga ute. ;-)
Audiatur et altera pars
haha Åsa då är vi två, fast jag tror inte Kerstin ligger sååå långt efter :-)))))
Hmmm…undrar om jag vågar säga godmorgon, man vet aldrig vad denna dag kommer att ge nu när ennu en snoris är tillbaka ;)
Jaha ja då var vi igång igen….nu hoppas jag att tantisarna kommer ut lite mer och hjälper mig, det har varit lite tomt på mina kompanjoner ett tag =) Fast på snorisarna låter det som vi har haft övertaget iaf. Detta kan bara bli bättre…om vi blir full styrka så lär vi nog knäcka dom =)

hmm, men nu hjälper jag dem mot er tanter. Så nu är övertaget slut :-)
Audiatur et altera pars
Nejdå Lotta jag är inne titt som tätt utom nattetid förstås :-)))),
Lotta.. Vi har aldrig sagt att ni haft övertaget, bara att det inte har vart lätt att hålla ordning på er. Men även svåra uppgifter kan man klara ibland. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Men nu är det lungt, nu får ni hjälp Alex. :-)
Audiatur et altera pars
Moahaaa!
Hjälp?? Av vaddå??
Lotta?? Ska du med en sväng?

Hrmmm, hjälp av mig. ;-)
Audiatur et altera pars
Tantisar är ett släkte för sig.. säger som Alex d har vart jobbigt men inte jobbigare än att vi klarat av er..
o d e så skönt att ha Åsa tillbaka =D

Tackar :-)
Audiatur et altera pars
Jag hänger alltid på Kerstin, det är bara att köra :)
Och så kommer nästa fråga mina små snorisar, hur kommer det sig att ni haft svårt att hålla reda på oss? Tala nu om för tantisarna vad det var som var så svårt 

Det kan jag svara på Lotta. För att du aldrig är tyst. Och jag kan bevisa det. :-)
Mest aktiva skribenter senaste månaden (hela iFokus)
Användare
Antal inlägg
1. Lotta
3042
2. Alex
2884
Audiatur et altera pars
Åsa kan du inte lägga in en hel lista igen.. vill veta vilken plats jag kommit på nu =D

#34: Klart jag kan .-)
Fixar det under kvällen. Nu ska jag fixa middag åt vargarna här hemma :-)
Audiatur et altera pars
så smällt av dig =) ja alla måste ha lite mat i magen =D
Hahaha Lotta har inget liv!!!
Känns det bra Åsa, att slippa förstaplatsen för en gångs skull? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hörru du Åsa vad kan det bero på…japp damen har haft främmande. Men när jag kommer då kan du minsann inte slita dig från datorn ;)