en till lek
Det finns redan en sån, här: http://hundar.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=a6903a1b-0fa4-43b5-a4f4-3a753647e245
:)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jaha okej 
Det gör inget Anna, vi försöker hitta på nått annat i stället 
Men du är duktigare en miig för jag fattar fortfarande inte hur man fixar en ny tråd 
#3 Tryck på "skriv" ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Haha Lotta, du har inte funderat på att fråga nån om det? ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tänkte inte på det….lite skämmit att va så IBK *snyft* Men nu ska jag försöka hitta på nått också hehe
Haha ja gör det du. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hmmm funderar fortfarande *klurar*

hihi
Jag kom ju på nått era taskisar *ASG* Bläääblääbläää
Vi kommer att sakna dig vi också, och lycka till med alla prov.
kram på dig
Lycka till med proven, Anna. Du får se det positivt - klarar du dig utan HiF en månad så kanske du slipper åka in på hemmet som alla andra. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha jag klarar mej inte.. jag var bara tvungen att ta en kopp te mellan pluggandet och gå in på hif (shyys mamma vet inget)
Okay vi är så tysta, vi tassar på tå här inne
Stäng dörren så finns det inte en chans att hon hör!!!!!!!!! 
Vi säger inger Anna. Här håller vi ihop!
Men Lotta då?? Har du inte kommit på något än???
Jag är urkass!!!! Har fortfarande inte kommit på något vettigt, kan det bero på att jag svassar runt i alla andras trådar tro???
haha jag fick så bra betyg på dom första proven så jag kommer inte behöva göra alla!! *över lycklig* (plugghund här)
Grattis bruden!!! :)
Grattis! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jag e överlycklig!!! men min svenska lärare sa att om det hade funnits betyg i pratning hade jag fått mvg en miljon gånger om XD
*ASG* Det där lät ungefär som det gjorde sist jag var på utvecklingsamtal med min dotter 
hahah.. jag det e väll bra om man är social men inte FÖR social säger min lärare Ullis. men jag gillar att vara social..
Det är bra, stå på dig…det klara man sig på i längden 
Hihi en av mina lärare på IV sa till mig att "Det är jättekul att ni pratar med varandra och har trevligt, men alla klarar inte av att prata och göra nåt vettigt samtidigt.." 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
aa typ så sa Bengt till mej med. men nu börjar jag bli trött ska upp tidigt imorgon. för jag ska till sbk med Caramel. för er som inte vet vad sbk är så är det svenska bruksunds klubben
fel stavat XD svenska brukshunds klubben

haha, ja men du såg ju felstavningen själv i alla fall. ;-)
Hoppas det går bra med träningen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Lycka till på träningen..och godnatt =)
Gonatt o sov så gott!