Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 450 ggr
_Anna93
0

en till lek

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den går till såhär jag visar en bild på 2 hundar som tittar på den som fotar och jag vill se en hund som äter. då visar nästa person en bild på en hund som äter och säger vad den vill se för något.

Okejjag börjar:  jag vill se en hund som leker i snön.

Alex
0

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

_Anna93
0

jaha okej Generad

Lotta
0

Det gör inget Anna, vi försöker hitta på nått annat i stället Skrattande

Men du är duktigare en miig för jag fattar fortfarande inte hur man fixar en ny tråd Generad

SaraC
0

#3 Tryck på "skriv" ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Alex
0

Haha Lotta, du har inte funderat på att fråga nån om det? ;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Generad Tänkte inte på det….lite skämmit att va så IBK *snyft* Men nu ska jag försöka hitta på nått också hehe

Alex
0

Haha ja gör det du. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Hmmm funderar fortfarande *klurar*

TinaH
0

hihi

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Jag kom ju på nått era taskisar *ASG* Bläääblääbläää

_Anna93
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

altså jag kommer nog inte vara inne så mycket nu för jag har as många prov i en månad Gråter så kommer sakna alla trevliga och roliga människor här vi hörs om ca en månad kanske nån kort gång i mellan kramen på er alla älskade Hund kompisar!! <3

Lotta
0

Vi kommer att sakna dig vi också, och lycka till med alla prov.

kram på dig

Alex
0

Lycka till med proven, Anna. Du får se det positivt - klarar du dig utan HiF en månad så kanske du slipper åka in på hemmet som alla andra. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

_Anna93
0

haha jag klarar mej inte.. jag var bara tvungen att ta en kopp te mellan pluggandet och gå in på hif (shyys mamma vet inget)

Lotta
0

Okay vi är så tysta, vi tassar på tå här inne Oskyldig Stäng dörren så finns det inte en chans att hon hör!!!!!!!!! Förvånad

kerstinjoh
0

Vi säger inger Anna. Här håller vi ihop!

Men Lotta då?? Har du inte kommit på något än???Förvånad

Lotta
0

Gråter Jag är urkass!!!! Har fortfarande inte kommit på något vettigt, kan det bero på att jag svassar runt i alla andras trådar tro???

_Anna93
0

haha jag fick så bra betyg på dom första proven så jag kommer inte behöva göra alla!! *över lycklig* (plugghund här)

Lotta
0

Grattis bruden!!! :)

Alex
0

Grattis! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport

_Anna93
0

jag e överlycklig!!! men min svenska lärare sa att om det hade funnits betyg i pratning hade jag fått mvg en miljon gånger om XD

Lotta
0

*ASG* Det där lät ungefär som det gjorde sist jag var på utvecklingsamtal med min dotter Skrattande

_Anna93
0

hahah.. jag det e väll bra om man är social men inte FÖR social säger min lärare Ullis. men jag gillar att vara social..

Lotta
0

Det är bra, stå på dig…det klara man sig på i längden Skrattande

Alex
0

Hihi en av mina lärare på IV sa till mig att "Det är jättekul att ni pratar med varandra och har trevligt, men alla klarar inte av att prata och göra nåt vettigt samtidigt.." Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport

_Anna93
0

aa typ så sa Bengt till mej med. men nu börjar jag bli trött ska upp tidigt imorgon. för jag ska till  sbk med Caramel. för er som inte vet vad sbk är så är det svenska bruksunds klubben

_Anna93
0

fel stavat XD svenska brukshunds klubben

Faxlin
0

haha, ja men du såg ju felstavningen själv i alla fall. ;-)
Hoppas det går bra med träningen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Lycka till på träningen..och godnatt =)

kerstinjoh
0

Gonatt o sov så gott!