Hundar iFokus

Hundar

Etikettträning-och-inlärning
Läst 2604 ggr
Sophie&Segra
0

Träningsträff, Stockholm!

Vi är ett gäng glada människor, med glada hundar som tänkte dra iväg o träna imorgon, tisdag.

Vi möts på Säbyholms Naturbruksgymnasium i Bro, kl: 10.00.
(Det går buss ifrån Bro station där flera utav oss kommer att mötas!)

Alla är välkomna med ett glatt humör och glada hundar!

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

[IsabelleA]
0

Sophie! Jag jobbaaaar! Så jag kan inte Gråter Varför just kl 10?
Men ni får ha det så trevligt.

[Empisen]
0

Hmm, låter skoj… Ska fundera om jag pallrar mig dit..

[Wolverina]
0

Ja hade vart trevligt men pallar inte ta mig så långt kommunalt och har ingen bil hemma som är ledig Obestämd Men ni får ha det så trevligt!

Nikkis
0

Fast Bro är inte i Sthlm, snarare 4 mil Från Sthlm… =P

Wolverina, OOOOOMMM vi får en sådan tillfällig sinnesförvirring att vi vill åka, så kommer jag troligtvis ha bilen imorgon…  Så då kan vi åka tsm!?

Fast fan, 4 mil, kl 10 på morgonen…

Exakt VAD ska ni träna?

[Empisen]
0

Oj, är det så långt bort.. Nej jag kan inte komma. Tungan ute

tsset
0

Näe nu tycker jag att ni är liiiite kinkiga… långt är det inte, och 4 mil på morgonen är ju ingenting Tungan ute Fast det är klart, beror väl på vad man är van vid…

För min egen del så KAN det typ inte bli närmare än så här! Tänk va, en restid på bara 30 min… mot de 3 timmar enkel väg det varit till de tidigare träningsträffarna!

Så visst vill jag hänga på - med inte med en hund med ögoninfektion.

TYPISKT!!! :((((((((((((

SÄG TILL nästa gång! För vi är helt klart på :D

Sophie&Segra
0

Vädret är ju som det är idag, iaf här ut mot Jakobsberg-Bro trakterna.
Så om detta väder håller i sig har vi kommit fram till pga våra hundars fjollighet att inte träna imorgon, då flera av våra hundar inte vill prestera i regn.

Vi kommer, om vädret bjuder på uppehål och ett trevligt träningsväder.. Så kommer vi att mötas vid ca klockan 13.00 där ute istället!

Ja, Nikkis.. Du har rätt, Bro ligger ju inte i Stockholm.. Mitt lokalsinne är inte det bästa (a)

Vi kommer väl främst att störningsträna. Alla tränar inidviduellt, men i sällskap av varandra. Dom har ju en riktigt fin agilityplan/bana, även en riktigt stor gräsmatta vid sidan av där man lätt kan träna flera stycken utan att trängas!

Vi alla ligger på olika nivåer, men jag kan tänka mig att det blir en del agility, lydnad och även freestyle för en del! :)

[IsabelleA]
0

Nikkis, gud så kinkig du är! :D Från centralen tar det 30 minuter med tåget till Bro och bussen därifrån tar 10 minuter!

Och Sophie (Tikaani) ska ni ta halv ett bussen ut? Om det blir något?

Och så att alla vet går bussarna ut hit från Bro station kl 10, ca. 12, 15 och 18 på't ungefär.

Sophie&Segra
0

Japp, det gör vi! :)

[IsabelleA]
0

#9 vad roligt! Stannar ni då? Och om ni stannar så ta med er egen mat! Om ni inte vill äta korv för det är typ det ända jag har kvar denna veckan …. Obestämd Jag är en fattig student you know.
Men det hade varit kul om ni stannade! Skrattande

Sophie&Segra
0

Ja, jag och Meya stannar i sånna fall! =D

Det kan vi göra, haha! Ska se om jag hinner handla lite choklad till dig också.. ;] Vad vill du ha för ngn? :)

[IsabelleA]
0

Marabåå dajm vill jag ha! :3

tsset
0

Skulle bli "dåligt" väder imorgon eftermiddag har jag för mig… nästa gång det är bra väder? Då hänger vi gärna på! :)

Sophie&Segra
0

Ja vi har kollat runt lite, och det står ju olika överallt! Men vi lägger upp nästa träff här också, då blir den troligen på Kista BK, eller om det heter Sthlms avd. BK?! (Rätta mig gärna) Ja, den ligger i alla fall i Kista! =D

Yessica
0

Nej vad typiskt att det var träning där idag då… Hade ju gärna kommit. Är ju typ bara 15min från mig. Skrattande Fast jag jobbade till kl 13 ändå. Hm. Aja! Får se om jag någonsin kommer iväg på någon träningsträff med mina hundar. Haha! Flört

#14 SBK Sthlms Avd. Ligger i Kista Glad

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi