Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2446 ggr
Michaela-N
0

Din hunds bästis :)

Har din hund någon typ "bästa vän" som hon/han leker extra gärna med?

Hugo har en dvärgpincher/chihuahuatik på 9 mån som absolut bästis, såfort dom ser varandra så drar dom till varandra^^ leker jättefint!

Jespersen
0

Mina leker nog mest med varann :) Annars så gillar Humla en kompis Tibbe mycket, hon kände igen honom när dom inte hade träffats på ett år.

LillaBenice
0

Loosy leker hälst med våra jrt och när inte dom vill så kommer hon till mig och ska leka:D

Banankaka320
0

Min nakenhunds bästa kompis är en Storpudel. Dem leker gärna och nakenhunden gillar att sitta på storpudeln och värma sin kalla rumpa.

Förr hade hon en Bichon frise killekompis som hon var typ kär i, hon älskade han. Men han flyttade, och när hon inte träffat han på länge så blir hon helt galen i vita små fluffiga hundar och vill hälsa och leka med dem. Men när hon känner på lukten att det inte är Pelle så morrar hon åt dem xD Det var ca 4-5år Pelle omplacerades, men för två månader sen såg hon samma ras på bussen och blev helt galen och slett i kopplet. Hon har aldrig gjort så förr så vi lät hundarna hälsa, först var hon glad men sen förstod hon att det var någon annan dum hund.

ingann
0

Åskar leker helst med grannens rottis Heidi (han älskar stora hundar trots sin egen litenhet;p), annars har han sin Elsa (chihuahua/pekines) som han lekt ihop med sen bägge var 8 veckor:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Hilo]
0

Min tik leker endast med En hund.
Hon markerar åt alla andra utan den där lilla kinesmixen..

SparklingTindra
0

Tindras bästa kompis och mentor i livet är en blandis BC/Isländsk Fårhund som heter Vilda. =)

Enyas bästa kompis är hennes kusin Saga.

[sheltietjej]
0

Emil leker helst med min kompis Flat.