Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1675 ggr
Chippers
0

volontär i Spanien, Málaga

Hej!
Jag ska åka som volontär till Málaga den 27:e Juli, sos animals. Någon som har varit där och kan berätta hur det är? Vet knappt något alls och det här är dessutom första gången jag reser själv!

Är supernervös, det enda som lugnar mig är att jag ska få hjälpa alla hundarna, och ta hand om dem.

urfaren
0

Det är ett bra ställe, men man får verkligen verkligen SLITA!!!! Mycket jobb. Väldigt långt till affären, man åker nog dit en gång per vecka för du kan inte själv ta dig dit.

Mycket hårt jobb och ganska nergånget ställe.

Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

Annira
0

Oj, va kul! Jag kom just hem därifrån!^^ Har varit på Apu i Salobrena en timme från Malaga i 3 veckor och jobbat med Andalusierhästar.=) Det var första gången även jag reste. Ger dig rådet att fråga för att ta dig fram, finns alltid någon som kan svara på frågorna och i Spanien så pratar de engelska på flygplatsen också, till skillnad från alla andra Spanjorer.:P Och platsen du ska jobba på kan jag däremot inte säga något om. Men jag vet att djurhållningen i Spanien är hemsk och lååångt ifrån Svensk standard, så du får nog se endel. Men kul att höra att det finns de som hjälper djuren trots allt där..:)

Lycka till och fråga bara om du vill veta mer om flygningen!^^