Min knäppa jackrussel ^^,
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är min 10 åriga jack russel som är grinig för att han inte får ligga i soffan som papillonen får göra
Ibland är hundar för roliga, papillonens blick mot slutet av videon säger allt om vad han tyckte om situationen.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Och här vill han inte dela med sig av sin knut till valpen, trotts att valpen skäller han rakt i örat haha 
Söta dom är..
Men, vet inte riktigt hur jag ska säga det utan att låta brysk.. uppmanar ni hundarna till att skälla och låter ni bara ena hunden få vara i soffan? 

Dom bor inte tillsammans, men hunden som ligger i soffan är död men jag han fick ligga där eftersom han fick det hemma men russeln får inte vara i soffan då min pappa är allergisk. Angående skällandet så är det inget som stör mig då russeln slutar när man säger åt han. Och jag ser inge fel med att en hund skäller vid lek.
Haha, livet är ju bara så orättvist! Men gnäller man lite så kanske det blir bättre? ;)

#4 haha precis :P sen hade ju papillon hans knut där med.
#3 Oki, bara undrade av ren nyfikenhet 

tycker andra videon var lite läskig, tänk om de flugit ihop och slåtts? Tycker man ska bryta sådant där innan det går över styr
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

#7 Varför skulle dom slåss?
#7 Jag ser inte något som helst tecken på att dom kommer ryka ihop..
Det är bus.
Jack russelln vänder för det andra bort huvudet och visar att han inte vill något illa, det intrycket får jag iaf.
Skulle vara en annan sak om han tog ögonkontakt.

nä men sådant där kan lätt gå över styr. Se dessutom på hans stela svansföring, hela han är stel, nu känner ju inte jag hunden, men jag skulle vara lite försiktigt
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

#10 precis du känner inte hunden. Han leker så där med både mig familjen och andra hundar. Sen är han 10 år så han är stel i kroppen. Och jag hör på hur dom låter om det börjar bli för allvarlig lek och kan lätt bryta själv då. Sen är det en valp han leker med så han har ingen anledning att ryka ihop med den.