Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 2303 ggr
KickanW
0

Hundkompis i Kallhäll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och Novaya söker kompisar att busa med!

Novaya är van att ha någon hund att leka med och det saknar hon, så nu söker jag en ganska tålig och snäll hund i Kallhäll som man kan ringa efter om Novaya vill busa av sig någon dag - Och självfallet ska det då fungera åt andra hållet också, vi blir gärna uppringda :)

Novaya är väldigt snäll och förstår hundspråk bra, men kan vara rätt bufflig när hon leker, med mycket brottning och sådant… Så en väldigt känslig eller liten hund är nog onödigt.

Zynell
0

Om du kan vänta några år (ca 1-3 år) så kommer jag ha en liten kompis till din vovve! :P (bor i bålsta)

Zheverez
0

bor i barkarby.

kan ses dygnet runt, nästa. är hemma mkt.

pm,a gärna om var å när du vill ses.

har en siberian husky blandis tik som kan gå lös(inhägnat behövs inte för vår del), hon blir snart 7år men är mkt unghundsaktig,lekfull, van vid andra hundar å har ett bra hundspråk.

texasmamma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill hon ha en stor kompis så finns Texas i Vällingby och han är van vid varierande storlekar och utseende…

KickanW
0

#2: Har PM:at

#3: Åh, hon har träffat en grandis en gång och den tyckte hon var väldigt spännande, så det vore roligt. Novaya säger nog inte nej till flera kompisar :) När under veckorna/på dagarna kan ni?

texasmamma
0

Vi kan jämt, nästan, för jag prioriterar hunden och hundaktiviteter till mina närståendes förtret. Jag jobbar alla vardagar till 14.00 men övrig tid kan vi, helger också. Just nu är det däremot lite tufft för nästa vecka flyttar vi så jag måste packa och sen veckan efteråt flyttar vi på jobbet men efter 8:e mars har nog allt lugnat ner sig…

Sophie&Segra
0

Vad är din sötnos för ras? =D

Har en fullkomlikt galen BC tjej på snart 8 mån. ÄLSKAR ALLA hundar, från små till enorma! Bästa kompisen har varit både en Chihuahua och en new foundland! så från vårt håll äre inga problem alls!

Vi befinner oss i jakobsberg, så det är ju rätt nära!

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Karizma
0

0 himmla söt hund måste jag säga härlig bild du visar :)Kyss