Ställa ut 11-åring?
Funderar starkt på att ställa ut Eros i år. Har varit småsugen länge, för att jag vill prova på hur det är. Och i somras skaffade en kompis hund, så nu är vi sugna på att åka iväg tillsammans.
Eros är ställd som junior, men inte mer. Är jag helknasig som vill ställa honom?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Varför inte om han fortfarande är pigg & fräsch och tycker att det är roligt…! 
Själv klart ska du ställa honom om du vill det
Man ska med stolthet ställa en veteran som är riktigt fräsch för sin ålder och det har jag förståt att din är.
Samtidigt så träffar man ju många hund människor att byta erfarenheter med mera med. Ställer du honom inom rasen så är det ju ännu roligare.
Och så måste du givetvis berätta här hur det gått

Tycker självklart du ska testa om du är sugen! 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

klart att du ska om han är pigg ocg freäs. Ett tis är att anmäla till vetean klassen :D
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
Ja, roligt vet jag inte om han kommer tycka att det är, det får ju visa sig 
Tänkte om folk tycker man är helknäpp som kommer med en så pass gammal hund som inte ställts på så länge.
Tack för alla svar!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
5 tycker det är bra o ställa ut o visa hur fräsh han är :) så jag tycker du kan ställa ut med gott samvete. Själv ställt ut 19 åring häst visst många undra varför man ställde ut men det omdömet hon fick så lyfte dom på hattarna o grattade oss sen :)
Ja är han pigg och fräsch så gör det! Ska själv ställa ut min avelsponny (hingst) som idag är 27 år gammal vilket är gammalt för rasen.
Det brukar ofta avra uppskattat av dommarna att se fina veteraner, sedan är det ju alltid kul att komma ut på ustställning och se alla fina hundar och "prata av sig" lite^^
Hakuna matata!