Dagens ros till..
Håller med dig, ett gäng rosor till de alla!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Tar för mig en ros och skickar vidare till alla dom andra som förtjänar. 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Puttar…
Och tar en ros jag också! Det är ju inte så svårt att plocka upp efter sig faktiskt……..
"Det som göms i snö, kommer upp i tö", stämmer helt och hållet! 
Tackar och ger vidare till alla andra duktiga hundägare!
Jag tar en ros och skickar vidare de andra duktiga!
Tack
och vill passa på ge ris till dom som inte plockar upp hundskiten!
skickar vidare rosor :)
Tack *fångar en* och vidarebefodrar åt er andra duktiga hundägare!
tackar för den prydliga osynliga blomman som jag ska ställa på mitt köksbord, skickar vidare :)
Kan nog ta en jag också, fast jag förtjänar kanske bara en halv? 
Tar upp sånt som ligger vid vägen eller där man ska/kan gå, hamnar det in under en gran, i en buske, ogåbart område eller i skogen så låter jag bli.
Jag bor ju i skogen så jag brukar tänka; skulle räven/älgen/lodjuret/rådjuret/osv skita här(skiter inte så ofta där vi ska gå)? Hade jag fått skylla mig själv om jag klev i bajset(går jag i skogen får jag ju skylla mig själv om jag kliver i älgbajs)? Också plockar jag upp eller låter bli 
Jag plockar inte heller upp i skogen, men puttar undan det om det hamnar på stigen.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
då tar jag med en ros, och ger en annan ros till en annan ducktig hundägare som plockar efter sin hund/hundar! 
kan ju hålla med om det, är de låångt in i en buske tar jag inte det, men annars så! 
Tack! Ger rosor tillbaka :D
tar en ros jag med, kan säga att i mitt samhälle borde alla grannar med hund ha ris för ingen jäkel plockar upp efter sig nu när det varit snö hoppas inte det blir så när det inte finns snö. jag plockar alltid upp efter mig men det ligger skit överallt…:(
de som göms i snö kommer upp i tö.. 
#14 Här är det samma sak! Gick ut med hunden för en timma sen och både jag vagnen och pepsi ( hunden) var tvungen att zick zacka mellan dynghögarna som gick från ljust till rött till brunt. SKIT äckligt!
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
ja usch….
Ja, en ros till alla er!
Själv kan jag väl kanske inte ta någon, möjligtvis en tagg…
Nej, jag plockade självklart upp där det var olämpligt, men då jag hade en hund som alltid skulle långt ner i diken med högt gräs, backa in i buskar eller liknande (så snårigt som möjligt helst!) och bajsa, så var det inte så mycket som kändes nödvändigt faktiskt. 
Kan ju dock tillägga att jag är tillräckligt vettig i huvudet att jag fattar att alla hundar inte är såna, så är jag ute med en annan hund, som bajsar på mindre passande ställen, så plockas det självklart upp.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst