Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1205 ggr
Letfors
0

Fästnig medel

Undar lite om fästninf medel och vad ni tycker. Jag bor i gbg och har våren på dörren med plusgrader. Dom små  äkliga djuren börjar att vakan till liv. Har sattigt på alla mina tre hundar export nu.

Innan har jag haft de "vita haslbandet" kommer inte ihåg namnet nu. Förrsa sommaren testade jag exoprt på en av hundaran och tykte att de fungerade utmärkt. Lite enklar än halsbanet, som man var tvunga att ta av vid band och tävlingar. Glömde de flera gånnger föra årt och belv dikasa.

Export är bra för många andera saker. Skyddar mot den mästa ohyran loppar, luss, kvalster av olkia slag. Ett bra orunde skydd, väligt bra när man farrunt och tävlar över allt.

Kan olika hundar får olika mycket fästingar?  En av vårna hundar förasået(hon som hade export) fick inte en ända fästingt. Tros att vi var väligt slatiga med att sätta på de. Tror att hon fick sissta dosen någon gång i aug.

Vad tycker du om fästngmedel?

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

ingann
0

Exspot funkar bra på många hundar medan andra hundar blir jättesjuka..  Presis som det är med alla fästingmedel:) Man får prova sig fram till det som funkar bäst på sin egen hund…

Själv använder jag Frontline då jag har katter och Exspot kan döda en katt med bara en enda droppe..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner