Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1379 ggr
Bijish
0

Puppycam!

Tänkte bara dela med mig av denna :)

http://puppycam.back2mono.de/

Om någon med raskunskap kan se, vad är det för ras? (jag är inte så bra på sånt ;P)

Taci
0

De ligger o sover i en hög just nu, så det är väldigt svårt att se nu, men det första jag tänkte var Shiba :)

Ursöta hur som helst!

Bijish
0

Jag och min pojkvän satt och funderade tillsammans och kom fram till att det måste vara något shiba liknande (eftersom de är på hög är det lite svårt att se), tack för att du gjorde oss säkra :D

Jag vill också kunna se och få en tanke på vilken ras det kan vara direkt! får plugga på… haha

[Empisen]
0

Vad coolt med live kamera! ^^ Denna ska jag följa!
Jag tror oxå på Shiba, eller kanske akita..

[Empisen]
0

Nej, kollade på akita valpar nu, det är det inte, men shibavalpar däremot, det är jag 100% på. Glad

[nataschaj]
0

ja som fick de te norsk buhund moohaaa… ingenaning om va dem e…  men ursöta är dem..

är de live kamra??

[Empisen]
0

#5 Ja det e live, vad jag förstått Glad

Vattnadal
0

När de är vakna och skuttar kring ser man shiba-knorrar till svansar!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Yessica
0

Guuh så söta! Skrattande

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

[nataschaj]
0

men varför e inte tiken med dem för??? de e la viktigt att tiken e hos dem elr e dem så gammla att de inte behövs???

[nataschaj]
0

aaaa nu såg ja att dem kan gå ut med, kanske e tiken där ute då..:P

[jakke94]
0

när jag tryckte på play fick jag upp en hemsida som jag antar är deras :P det stod shiba inu :P

[Next]
0

Är det verkligen live, man kan ju spola fram? :S

Ixectrona
0

Det är inte alltid det är live. De är åtta veckor nu, men ibland är det gamla inspelningar från när de var små. Jag har kollat på dem sedan de var tre-fyra veckor, då var det alltid runt 4000 tittare.
De finns med på Wikipedia.

Ixectrona
0

Hmm - nu har mamman legat själv i sängen i flera timmar, inte en valp syns till. Är de sålda nu? (De föddes den 16/1, så…)

Katti
0

De har i alla fall blivit färre och färre och nu har jag bara sett mamman så de är nog sålda!