Konstruktiv Kritik
Alltså, skärpan var ju bra, men synd att du kapade nosen och att skuggan vart så skarp i bak.
Vet inte riktigt vad jag ska säga mer..

Jag hade velat ha med nosen och haft bilden lite mer vinklad framifrån

ny bild :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

måste vara en hund tyvärr eftersom vi är inne på hund.ifokus ^^ men om du har en hund + katt kanske? :P
Rest in peace Valkyrie!

Bilden gick inte att vända så man får vända på huvudet.
Meningen är att en person kommenterar och samtidigt lägger ut och så kommenterar man nästa persons.
Man ska skriva negativa och posetiva inte att man ska redigera i ps, alla har inte det.
Rest in peace Valkyrie!
#7, men då blir det ju lite svårt att ge kritik, då Allt går i princip att fixa i PS. Säger jag att det är lite dålig skärpa går det att lägga till i PS, säger jag att du skulle zoomat in lite mer kan du beskära bilden i PS osv. :P

ja visst kan man säga att den skulle varit finare om man hade tagit bort skuggorna men istället för att nämna ps kan man säga:
Jag tycker bilden var fin men bättre om skuggorna var borta.
känner att det bliev lite kaos nu med bil´derna
Ignorera 11# eftersom hon kom efter.
så kommentera 10 ;)
Rest in peace Valkyrie!

Kanske ska lägga tråden i DjurfotoiFokus istället?
#14 Bra idé!! Där hör det hemma bättre.
Men jag vill ändå säga något om sista fotot. Du borde varit en bit längre från objektet, då hade du fått med tassarna bättre.
Bakgrunden är inte heller bra, du borde haft en mer neutral bakgrund. En bakgrund där skiftningarna mellan vägg, golvlist och golv inte framträder så markant.

Jag vill ha kvar tråden här ;)
Rest in peace Valkyrie!
#16 Tänkte för att det är ju ett forum BARA för just djurfoto, där du får enbart djurfoto-intresserade människor, och kanske ännu mer och bättre kritik än den du kommer få här..
Håller med #15 i kritiken om hunden btw.
#18 Haha nää, du är ju bäst! 
Då förstår jag hur du menar TS :) O jag tycker tråden ska vara kvar här. Det är lite 50/50, förvisso handlar djurfoto bara om foto, men denna site handlar ju bara om hundar, o det är det som efterfrågas i tråden!:)
Ploppar in imorrn o kommenterar o lägger in nåt själv ;) Lite roligt med sådana här trådar tycker jag!
10, kanon bra kort bra ljus och skärpa jag skulle vilja se din papillon utan filt kanske på en kudde eller ute. Men bilden var kanon :)
11, den bilden är jag kär i… Han r otroligt vaker och gör sig mycket bra på bild. skulle vilja ha så fina kort på våran dam med :)
13, lite dålig skärpa och vill någ se hunden utan kläder, försök att ta kort på hunden sittande eller liggande om det svårt o "liva upp" den den har svanen lågt o öronen bakåt ser lite harrig ut. Men himmla söt nakenfis :)