Hjälp mig!
Jag har en hund swinto, (riesenschnauzer) alla leksaker hon får biter hon sönder. Vet någon om en leksak som håller bra
.
Köpte en solid gummiboll till svärmors hund, som biter sönder allt.
Det är ju bithål i bollen, ser ut som nålstick. Men hel är den ju, och vart det i ca 5 veckor nu.
Ska se om jag hittar en bild.
Massiv gummiboll hette det visst
Finns i tre storlekar tror jag.
Och i alla möjliga färger..
Annars till vår dobermannmix hade vi ett litet traktordäck, ett riktigt alltså 
Vad är det för hund din svärmor har?
Kan man köpa leksaken på en zooaffär?
Vilka storlekar?
Tack för tipset
Sånhär gummi pyramid i ganska hårt gummi? en sån som man kan gömma mat i alltså!
kokosnöt
#3 En schäfermix som biter sönder allt. En tennisboll klarar inte många minuter.. Bollen på bilden fick han ny två dagar innan. Efter lite kamp och lite tugg så såg den ut sådär.
Hmm, ska kika.
d - 63mm
d - 75mm
d - 90mm
Ja, de ska finnas lite överallt. Just min köpte jag på en utställning, men sett dem lite varstans..

#7 Men om dom får upp den!?
Tack för alla svaren!

Precis som med alla andra leksaker så ska man hålla ett öga på hunden när den leker. Men din hund kommer inte få håll på den genom att bara bita på den. Och om det skulle gå hål på den så är inte det hela världen, bara till att byta den mot en ny.
Min tjej biter på, rullar och slänger iväg kokosnöten och de håller länge, än har hon inte lyckats ta hål på någon. Kostar runt 7:- styck. Billiga och tåliga leksaker :)
En sak man bör tänka på, om man bor i lägenhet, är att det hörs mycket när den slängs och rullas på golvet.
#9 Okej tack