Sov Gott älskade Zorro
I går fick mammas gammelhund somna in, 13 år gammal. Ser honom lite som min också eftersom han funnits där när jag bodde kvar hemma också.
En otrolig hund som alltid varit go och glad.
Efter att de senaste veckorna blivit mycket gammal och mer och mer blivit en skugga av sitt forna jag, togs beslutet att det var dags att ta farväl.
En personlighet som gett så otroligt mycket till så många ska inte behöva må dåligt bara för att det är jobbigt att ta beslutet.
Sista tiden har hn haft allt svårare för att komma upp och ner ur sängen, soffan, bilen eller bara från golvet.
2 grundliga veterinärundersökningar har gjorts och visat på att han inte hade ont utan bara blivit stelare pga hög ålder och vi ville inte vänta tills han fick ont heller.
Sista dagarna drack han väldigt mycket vilket veterinären trodde berodde på antingen njur- eller leverproblem, så det var verkligen dags.
Han fick vara med en sista jul och öppna sina paket som han älskade.
Ta hand om era älskade vänner, tiden går fortare än man tror.
Sov Gott älskade hund, var du än befinner dig nu så mår du säkert bättre, kan springa obehindrat och hittar säkert många sjöar att simma i <3
Vår underbara veterinär såg till att han dog med munnen full av godsaker.
Jag beklagar sorgen! Vila i frid.

Jag beklagar sorgen jag med. R.I.P Zorro
sov söt vovvisen!

Beklagar sorgen!
~Quila Roze~
Beklagar.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Beklagar sorgen och ger tröstkramar! 
Vill passa på ändå o säga att ni gjorde ett bra val bättre somna in nu o minnas bra saker än minnas svår tid.
Beklagar sorgen :(
Beklagar sorgen, måste ha varit jobbigt