Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1371 ggr
kerstinjo
0

Bia-bädd.

Så kan det gå!

http://labrador.filosoferar.se/blogg.html

Men bädden är hel och har klarat sig från Marodörens kvalitetstest. Glad

Kerstin 

SaraC
0

Såg inte bilderna Rynkar på näsan

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjo
0

Vad skumt.

Nu då?

Kerstin 

SaraC
0

Ja, nu Skrattande Älskar Marodörens blogg!

Eros hälsar att han inte heller kunde förstå vad man ska med en bia-bädd till, det går väl lika bra att ligga på golvet eller i mattes säng.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjo
0

Men han börjar att gilla den nu, efter att ha knuffats med mig i sängen eller legat på golvet.

Tur för honom det, för de är lite väl dyra. Men bra med kanten, då kan han ligga på rygg, med tassarna uppåt, utan att ramla ur.

Äsch, vad skulle det göra förresten, om han ramlade ur. Obestämd

Kerstin 

xcess
0

haha:P vi har också en Bia bädd, som används ändast som leksaks korg, den duger minsann inte att sova i.

kerstinjo
0

#5 *fniss* Det var den dyraste leksakskorg jag har hört talas om. Skrattande

Kerstin 

Trollhassel
0

Prillan älskar sin bia-bädd :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

monicany
0

#min vovve gömmer sina ben och leksaker i våran bia- bäd vist är det kul med en såååå billig leksaks korg. hon föredrar våran sängGlad

ingann
0

Åskar har en med:) Den används bara när matte harklar sig haha

Förut, innan han lärt sig att man inte skulle skälla när någon gick i trappan så harklade jag mig och pekade på bädden när han började gläfsa så nu går han dit varje gång jag harklar mig, vilket är nästan hela tiden eftersom jag är förkyld Tungan ute Vet inte riktigt hur jag ska få bort det faktiskt.. nu skäller han ju så sällan så jag vill att bädden ska betyda vila istället…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ElinLilja
0

Min tjej har två bia bäddar en brun i vardagsrummet och en chockrosa i sovrummet. Den i vardagsrummet älska hon från första början och har endast en fleecefilt i för att sova på men det i sovrummet dög inte alls förren hon fick ett tjockt duntäcke och två fleecefiltar i.. vet inte om det var den chokerande färgen hon ville dölja med alla filtar :P

kerstinjo
0

#10 Hon fick kanske ont i ögonen?Glad

Kerstin 

[jakke94]
0

vi har haft många bia-bäddar genom åren! dem uppskatas
dock klarade inte bian vår ena flattes "kvalitettest"

gejsa
0

Ja, det är dyrt att ha hund. Vi har fått kasta 3 biabäddar sedan dom har blivit helt söndertuggade av vår sista schäfer. Hon hittar på allt möjligt bus när matte och husse åker hemifrån som straff.

Karizma
0

:D men du var härlig du skriver var jätte kul o läsa sen underbara bilder.