Mumsig "hundtårta"?
Nån som har recept/förslag på nån mumsig hundtårta? Och då menar jag såklart en tårta FÖR hundar och inte innehållande hundar.. ;)
Har en kakform som ser ut som ett hundben, tänkte jag skulle använda den.. Men vet inte riktigt vad man ska göra istället för en kaksmet..
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
nja,, vet inte men lägg lite "glegg" hundfoder längst ner kanske (om den inte äter de i vanliga fall) lite tråkigt kanske att få mat ;P
sen kan du väl ha på lite hundgodis av alla dess slag lite "glegg" till och sen sånna där pinnar som topp.. hehe ja har ingen anning.. ;P gulligt med en "bentårta" hehe ja lovar att de säkert blir uppskattat ;)

min tjej fyller ett snart så jag ska göra en tårta med polarbröd och leverpastej hade jag tänkt, vart har du köpt din form?
#1 Antar att du menar hundmat på burk och det älskar han! Inget han får varje dag. Det kan ju faktiskt gå..
#2 Eros (och jag :)) fyller år den 9 dec. Man kanske kan göra en "kaka" men av lite nyttigare ingredienser.. Ja, jag tänkte att man kunde ha leverpastej istället för grädde :)
Formen har jag köpt på Tradera, så vet tyvärr inte vart det finns att få tag på.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

http://home.swipnet.se/~w-77537/hundfest.html
här är en hemsida med lite recept till hund;D

Jag brukar grädda lite plättar, sen gör jag en pannkaksbakelse, med lite grädde mellan plättarna. Mycket uppskattat, men så har jag också schäfrar med stålmage.

Jag gör ungefär som zebben fast jag har hundburkmat istället för grädde. Missy har fått sån varenda födelsedag. Hon verkar veta precis vad som ska hända när husse tar fram pannkaksgärnet(matte kan inte göra pankakor).

Baka av en köttfärslimpa i kakformen å krydda upp köttfärsen med lever den kakan bör uppskattas .
mvh/bjorsa