Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1449 ggr
giga
0

Min vän fick sova

Hej… jag har skrivigt några gånger här om våran dalmatiner Aramis några gånger ,, i torsdags så ringde jag till veterinären och beställde tid ,, aramis har alltid varit stressad vid dom besöken,, så vi hade avtalat att när den dagen kommer så skulle vår vet komma hem , jag gick länge o väl på gräsmattan hemma innan jag orkade låta han få sprutan,,,,  , han lade sig i mitt knä så var han borta ,, min vän i femton år ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mvh Kent

[Hilo]
0

Beklagar sorgen.

Marylojs
0

Beklagar verkligen sorgen.

gejsa
0

Gråter Lider med dig. Kram!

Jonna75
0

Beklagar sorgen! Är så fruktansvärt jobbigt när man måste ta dom besluten Gråter

Xondah
0

Beklagar sorgen:(

hittadjur-se
0

kram… finns inga ord som tröstar…

[Vargnatt-]
0

beklagar verkligen sorgen :(

Karizma
0

Fint att ni gjorde det på hemmaplan i lugn o ro vila i frid. beklagar den stora sorgen Gråter

[SusannaK]
0

Fy så jobbigt……….Gråter…beklagar sorgen.

Zandrinos
0

Skickar tröstekramar. Det är sorgligt när man mister en vänGråter

destroyed
0

Usch så hemskt:( Beklagar sorgen..

Gingo
0

vad hemskt :( våran förra hund tog dom bort nyligen också. De tär sorligt när dom dör. R.I.P

giga
0

tack för era fina kommentarer ,kände att jag måste skriva av mig , nu skall vi (jag o frugan ) sörja färdigt ,, men redan har en saknad av en ny vän börjat att göra sig påmind ,, speciellt på mina dagliga skogspromenader  ,,,  ville ta Timmys omplacering hund ,men frugan vägrade ,hon kan bara inte nu hon tycker på något sätt att man bara tar denna hund som tröst då,,, och det är inte rätt för den hunden och hon har nog rätt ,,, och för hans och hennes  skull så vek jag mig ,, men allt har sin tid ,,även svår saknad ,, så snart det känns bättre för oss båda ,,så skall det komma en ny vän som skall vårdas lika ömt som aramis

Yessica
0

Beklagar sorgen. Rynkar på näsan

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Ricko
0

Beklagar sorger! Har förlorat många hundar, ja djur förövrigt. säkert ett 20-tal om inte mer… Jo min egen hund har jag inte sörjt färdigt än och det har gått 1 år och ett par månader. DOm andra hundarna vi hade i familjen sörje jag väl klart för några månader sen.. Eller sörjt klaet och klart det kommer jag nog aldrig göra men så pass mycket att jag inte gråter så fort jag ser en annan hund eller en bild på dem.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se