Ska man inte våga..
gå ut med sin hund utan att riskera att bli attackerad längre?
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Det var det värsta 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Mm, läste om det innan i dag. Fruktansvärt!
Ogösses! :*( Hoppas att de hittar gärningsmannen och att han får ett bra straff med. Själv är jag lite larvig när jag ska ut på kvällen, går via källaren så jag kommer ut på baksidan av vårat hus för slippa fulla typer mm ,
Man upphör aldrig förvånas!………….
Nej, usch!!
Om det hade hänt mig hade jag letat upp personen och gjort samma sak med honom!!

Fruktansvärt!!!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Men gud vad hemskt!
Hemskt!!! 

Vet inte om det bara är jag som känner så, men det MÅSTE nästan vara någon pundare inblandad.
Med Vänliga hälsningar
Fy vad hemskt!

usch vad hemskt!!!!
#9 ja inte är det en frisk person iaf..
Men åh :( Jag förstår verkligen inte vart det är mannen vill komma med något sånt här, får han bara en kick av att skada något levande eller :/

Det finns så många sjuka idioter så det anar man inte. Finns nog ett flertal psykopater i alla städer, men man ska ju inte behöva gå omkring och vara rädd.
Eftersom de eventuellt hade en gärningsman med i bilden så är det inte otroligt att det handlar om någon typ av uppgörelse. Pengar, knark eller heder. Jag misstänker att de hade något med varandra att göra. Eller så var det polisen som hade sina misstankar och det i stället rör sig om en riktig psykopat som gjort liknande dåd tidigare.
Man kan säkert hitta info på flashback om man vågar sig dit.
Med Vänliga hälsningar

Fy vad hemskt! Vad hjälplös man känner sig!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida