Vilken färg?
Hittar ju inte stamtavlan
Och jag är int 100% säker på färgen. Så skulle någon kunna hjälpa mig? Ja det är en Amstaff jag har. Jag har problem med att ladda upp bilder men bilder finns i mitt fotoalbum(PS: Nån får gärna ladda upp ett par bilder(eller kanske räcker med 1?) aja ni fattar nog.
Fawn m. vita tecken har jag för mig 
Sen är jag så dålig på om det är blue fawn eller red fawn…
Okej tack :) Nån annan kanske kan vilken fawn det är?
Hmm har ingen aning men gissar på Red fawn m. vita tecken?
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
#3 .. dock lutar det åt blue fawn, men äh, du får höra med någon expert, haha!
Vet du inte vad din hund heter eller vad den har för regnr?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#6 Jo men det stod aldrig vilken fawn det var har jag för mig.
#7 Eftersom du skrev att du inte hittade stamtavlan, det är bara att du söker på Hunddata så har du ju stamtavlan.
Kollade upp det lite och det verkar som blue fawn.
#8 okej, ska titta.
#11 jaså? okej.. Men bilder (vissa) jag tittart på liknar henne. Men hon var rätt mörk som valp men hon är ljusare nu.. Ja det finns ju både bilder som vuxen och valp i albumet.
#12 ser hon blåskimmrande ut överhuvudtaget?
vad jag tycker så ser ut röd ut med vita tecken, men åter igen så kan jag ha fel.
Har inte uppfödaren någon hemsida med alla kullar eller föräldrar?
det borde ju gå att hitta vad hon står som i hunddata.
jättesöt förövrigt.
≧◔◡◔≦
*Blev fel*
*Dubbel*
#13 nej det är hon inte. Nu när hon är vuxen är hon creme/vit men när hon var valp orange/vit? Men när jag söker på Red fawn och röd m. vita tecken (amstaff) ser dom Amstafferna för mörka ut för hennes färg nu som 1 åring. Dom matchade hennes färg när hon var valp men inte nu, nu är hon mer creme?

Åh jag som är så nyfiken på vilken kennel hon är ifrån! Har du tagit reda på det än??
Ricko/Amstaffen, varför har du två olika användare?

Är Amstaffen och Ricko sammar användare?
#19 Japp
#18 Är vi?

Ah, förklarar kanske varför det är så svårt att få reda på vilken kennel hunden är ifrån…
Har nog skett ett litet missförstånd? Jag och Ricko är kompisar och hon är hälsar på hos mig nu, Jag har en hund, inte hon.
När jag var och ställde fram fika loggade hon in och när jag kom tbx skrev jag från den användaren eftersom jag trodde det var min.
Använder ni samma dator hela tiden då alltså?
#25 Ja det är min dator men eftersom hon också vill logga in då och då får hon det.
#22 Det är USA import df är jag inte helt säker. Hemsida har jag ingen aning om, tror ej dom har nån. Det var i en utställning jag fick reda på kullen.
Kan vi återgå till ämnet? Eller om ngn kan låsa/ta bort tråden då jag fått svar ;)

Låter i mina öron helt ofattbart att inte veta vilken kennel ens hund kommer ifrån om man har stamtavla på den…
#29 stamtavlan har varit borta ett tag. Och eftersom det är en kennel i USA med långt namn osv som inte ens är på eng eller svenska är det inte lätt att veta men som jag sa på inlägg #28
#30 Du lär ju veta vad din hund heter åtminstone? Då är det som sagt bara att kolla stamtavlan på nätet.
#31 ja jag håller på kolla upp det men med en störd data som bara hackar är det inte sålätt när jag samtidigt har annat att göra och passa min lille bror och hans kompisar men lås tråden nu på TS begäran då jag fått svar.
:)
Eros kunde du låsa/ta bort tråden eller? Du är ju Medarbetare. Somsagt då jag fått svar.
Eros du som är Medarbetare borde väl lätt kunna låsa/ta bort en tråd? :S
#34.. men kan hända att inte eros sitter vid datan 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan.. när hon ser ditt första inlägg så kan hon ju säkert låsa tråden ^^