Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 943 ggr
Ricko
0

OT- Varför går det inte?

Försöker att göra en medlem åt min kompis men det kommer bara upp hela tiden:

Server apication nånting?

Fast emailen inte är använd.. Eller jag är ej 100% säker men jag tror inte den är använd, finns ingen andledning att min mamma skulle bli medlem. Hon sitter knappt vid datorn och är ingen hundgalning eller så..(Det är mammas adress jag försöker på)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

[Hilo]
0

Det är en ju en personlig sida på länken..
Vad är problemet?

[Hilo]
0

Jaha, nu ändrades inlägget..

Ja, ibland kan det vara så att användarnamnet är upptaget och då kan det bli problem. Fast sajten nte riktigt hänger med..

Så hade jag det i alla fall ett par gånger.
Pröva ett annat användarnamn först, annars kan du ju kontakta support.

Ricko
0

#2 okej men när jag sökte på om nån hette det hon ville heta fanns det ingen :P Kan heller inte göra en ny mailaddres då vi bara har gamla msn coh där går det inte att göra nya.. annars är det ju om nån kan göra en mailaddres åt mig?

[Hilo]
0

#3 Gå in på Hotmail.com och registrera dig, inte så svårt  Flört

SaraC
0

Kan vara en bugg. Gå in på Support och se om det är något som är rapporterat där, annars frågar du.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ricko
0

Nu har jag fixat det, men det har inte kommit ett aktiveringsmail och det har gått ett par timmar?

ingann
0

#6 har ni kollat i skräpposten? en del mail hamnar där om man inte godkänt dem som säkra…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

StoraRaser
0

Aktiveringsmail?
Det behövde inte jag…

Ricko
0

Nja nu verkar det som den är aktiverad? Men innan jag loggade in på den förstya gången stod det: Denna sajten är inte aktiverad n'r man klickade på medlemmen. Men sen n'r jag loggat in en gång på medlemmen så var den tydligen aktiverad? Det kanske krävdes att man loggade in 1 gång.

SaraC
0

Det är ingen aktiveringsmejl på iFokus.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ricko
0

Det har funkat nu :)