Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1798 ggr
[SarahOhrn]
0

Första-hjälpen-kit!

Ngån som vet var man kan köpa färdiga såna sjuklådor till hund där allt nödvändigt finns?? Hittar inget! :/ Men hörde att det finns färdiga..

SaraC
0

Här finns det om du kikar under "Vård"

http://www.anicare.se/

Prova googla annars. Vet att jag sett på fler ställen.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[SarahOhrn]
0

Tack! :)

AnneN
0

Har för mig att det brukar kunna finnas på apoteket också

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

anaprincess
0

annars kan man ju bara köpa det som behövs och stoppa i en låda själv. Har jag gjort iaf.

[SarahOhrn]
0

Vad behövs då? :)

AnneN
0

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[SarahOhrn]
0

Okej ,tack! :)

Royalz
0

Det finns på Rusta :)

Bleenda
0

Jag köpte mitt på en mässa. Det var djursjukhuset Strömsholm som sålde. Bättre än jag väntat mej. Slang, peang, kompresser, bandage med mera. Värt varenda krona. Allt ligger dessutom i en midjeväska.

Jag har den alltid med mej i skogen under jakt.

minja
0

Jag har tagit en necisär (stavas?), en sådan man vecklar ut och som har en krok. Där får jag plats med det nästan allt och den är smidig att hänga på buren så man lätt kommer åt den när man är ute och åker. Kan tipsa om att hööks säljer många fina saker att ha om olyckan skulle vara framme.

Jag har köpt gasbindor, gasvävsklädd bomull vilket är bra då det inte fastnar i sår eller liknande, kompresser som drar ut sårvätska vilket leder till snabbare läkning, sterila kompresser, Vanlig bomull fast en stor rulle, jodopax håller i evigheter då man spär ut med vatten och vanliga kompresser som inte är sterila.