Några nya bilder..
#! Tack desamma! Vad har hon för raser i sig?
Håller på att lägga in för fullt! :)
#2 Superfin!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#5 såg ut att vara en väldigt glad vovve, va härligt.
Mvh/DianaK 
#7 Haha vilken skön bild!
Jorå, vi kör honom bara i tvättmaskinen när vi kommer hem! ;)
haha.. är de så man gör.. jaha ja, synd att jag måste vänta tills tvätttiden då;)
#9 Japp, garanterat effektivt! ;)
Nej, allvarligt talat så är det helt emot vad de flesta tror, inte alls såvrt att sköta hans päls. Badade honom i oktober nån gång senast och borstar några gånger i månaden. Smutsen faller av när man torkar honom.
Men på den här bilden ser han minsan mer gul än vit ut!
okej. joo de ser sjukt jobbigt ut med den där pälsen.. inte trodde jag de bara föl av.. då är de värre med ecko då. Jätte kort hår som allt sätter sig fast i.. han ser ut som han har bruna strumpor;)
hehe, njaa lite gulbrun tror jag minsan=)
Ja får nog ta ett litet fotbad i badkaret hos mamma imorrn.
Hehe ja, har fått X antal ganska oförtjänta komplimanger om den! ;)
Men faktiskt har han ju blivit bra mycket finare mot hur han såg ut när han kom till oss, så lite får man väl ta åt sig :)
hihi, klart.. han är ju super fin.. ni ska nog ha mycket kredit tror jag nog=) Han fick det toppen mycket bättre hos er iaf eller hur.
en vit söt liten isbjörn;)
Och det var inte jag som skulle ha ett fotbad hos mamma, de var ecko.. hum, hur skriver jag egentligen=)
Tack :) Man blir så glad när man ser vilken skillnad det är! Undrar om fd fodervärden skulle känna igen honom.
Njaa, tror nog de var du som var lite sugen på att bada fossingarna allt!
Ja, de kan jag verkligen förstå.. Eros är nog glad han med för att få kommit till er=) Neeh, dom skulle nog inte känna igen honom..
Hahaha! joo det var kanske det.. bara att de låg i mitt undermedvetna. Neh, men ecko och jag får väl bada fossingarna tillsammans då kanske. haha.. gud så myisgt;)
Haha! Man kanske ska börja ta romantiska bad tillsammans med jycken istället, nu när pojkvännen jobbar sent om kvällarna!
Tack, tack! :) Dina är ju också supersöta! Beundran till dej och alla andra som ger stackars övergivna vovvar långt bortifrån fina hem!
Hihi.. jaa just det. Min sambo jobbar kväll med.. så har bara ecko. Men jag får väl tände lite ljus och sitta där i badkaret med ecko.. skrubba hans rygg;)
Ja, dina var super fina med DianaK
O så fina Katie och Kajsa är! Älskar ju blandisar.
#20 Tack och bock:)
#22 Tusen tack från Kajsa och Katie :)
#23 Det va verkligen en vacker Kille :)
Mvh/Kajsa, Katie & Matte Diana
Fina hundar och bilder. :)
Här kommer en på Mexx också..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst