1 års kollen för din hund!
Vet någon här vad den sprutan kostade?:)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Jag skulle gissa att det är olika beroende på var man åker. Ett tips är att kolla runt hos närliggande veterinärer för att säkrast få svar där du bor.
Själv så hade jag fått rabatt på vaccinering som "pris" i en tävling där just den veterinär-stationen sponsrade. Då betalade jag 150:- vet inte vad det kostar i vanliga fall.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Jag betalde 170 kr då jag vaccinera första gången.
Tack för alla svar!: ) trodde först kring 1000- 2000 :- Fast nu kan man nog pusta ut lite. :)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Hehe jaaa=)
Eftersom vi har två stycken som ska då så tänkte jag hmm 4000 för båda hundarna… Fast priset var ju inte så farligt.
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Här kostar det 300 kr:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#3 JA, om du ska RABIES VACCINERA..
Då är det den totala kostnaden för vaccineringarna + antikroppstest + pass som ligger ( i Luleå) på 1700 kr/ hund. Då är det ett paketpris.
Har gjort det på 3 hundar varav en INTE hade nog med antikroppar.. och då är det bara att börja om igen!
Lte OT kanske /eftersom Gustav är 5 år) men jag var med Gustav på en rutinkontroll i juni. Mest för o kolla så allt står rätt till. Han kollades igenom helt kroppsligt/vikt/tänder mm mm och fick vaccin. Den kostade 600kr. Jag blev faktiskt förvånad hade nog räknat med iaf 1500 någonstans.
Så ibland blir man positivt överaskad o det är ju inte så dumt :)

här kostade det 386 kr för 12 veckor och kennelhosta plus att vi fick 10% avdraget
När vi köpte hundarna så hade dom redan fått för RABIES, om jag ´minns rätt. Vi bor nära luleå:!)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Vill veta vad en heeeeeel ettårs kontroll kostar:D i luleå! :D såå om någon har vart dära nyligen såå skrriv!:D
Men, hur gamla var hundarna när ni köpte dem då?
Olika för hundarna(olika år m.m) Men minns faktiskt inte men tror inte det var så farligt dyrt.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
#10 månader :D
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Det kan skilja sig en hel del mellan olika veterinärer, på min kostar det 385:- och har man två hundar med sig så blir det 385 för den ena och 285 för den andra tror jag :).
- - - - - - - -
http://doolon.wordpress.com
#14 Du ser ju om hundarna har pass eller intyg om antikroppsprov på rabies.
I allra minsta fall ska det ju stå i vaccinationsintyget att de är vaccinerade och när.
Nobivac Rabies är väl det vanligaste om man inte vill vaccinera om varje år.
#16 tack ska fråga mamma vart papprerna är!:D
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
För 1 år sedan vaccinerade jag min yngsta hos distrikterna på b-näset och dom tog då 355. Men tror att om du far till Rösäter så får du nog det billigaste.