Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 668 ggr
Ricko
0

Fick en Schäfer valp ^^ :D

Jag drömde natt att jag fick en Schäfer valp.. Jag döpte den till Buddy och den var 8 veckor och världens sötaste… Ni kan inte fatta hur besviken jag blev när jag vaknade ):

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

destroyed
0

hahaha naaw, så där drömde jag också varje natt innan Candy(mamman till min valp blev parad) och sen efter det så drömde jag hela tiden att hon gick tom eller att den valpen jag skulle ha inte ville ha mej:(

SaaraE
0

haha, jag förstår din stora besvikelse.

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

Royalz
0

Usch det är jobbigt när man drömmer sånna drömmar :/ Jag drömmer sånna rätt ofta och man blir jätte besviken när man inser att det bara var en dröm.

[Wera]
0

Haha naaw.
När jag var yngre drömde jag om att en blå hästtransport kom på vår tomt och så fick jag en häst, hihi. Jag vart ju lite besviken när jag vaknade och insåg att det var en dröm.

Fast sen något år senare fick jag en häst. Men han är såld nu.

Ricko
0

Wera.. Aa, synd att ni sålde han? Men har ni det bästa djuret nu då? (hund) (?) XD ^^

[Wera]
0

#5 Jag sålde han för jag inte orkade att ha häst, hehe det krävde för mkt.

Ja vi hade hund "nyss" men sålde hon, för hon var en sån där hund som krävde väldigt mkt, ja lite så där långtråkigt hade hon det här tillslut, kändes bäst att sälja hon till någon som kunde erbjuda lite mer, Light heter hon. Blandras, det är en här på hundar.ifokus som har hon nu Skrattande

Men på tisdag åker vi iväg och kollar på två shih-tzu tikar så snart har vi hund igen Flört

Ricko
0

6# Vad var det för blandras? alltså raser i honom/henne. Vad roligt att ni ska kolla på en ny hund :) Roligt att hon finns här på fokus så du kan fråga hur det går osv.

[Wera]
0

#7 Hon var jämthund/samojed/karelsk björnhund/gråhund/rottweiler.
Hon liknande dock mest karelsk björnhund, vit med små svarta prickar och svart fläck i ansiktet på ögat, bortsett från att hennes svans var rak och inte sådan där svans som björnhund har och hon var lite kraftigare.

Ja vi ska bli fodervärdar (på långtid) åt två stycken.