hundvakt!
Clumber spaniel va?
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Tycker det låter lite konstigt att man åker bort så länge när man har en liten valp… Men men. Hoppas att det går bra med hundpassningen. :)
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
2# Va?
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
#1 jopp, clumber :)
#2 det har varit bestämt sen dem köpte den.. dem har ett hus i portugal. och dem hinner inte spruta upp den för den ska vara halvåret för att få första rabiessprutan..
men det kommer inte bli några problem, dels så är clumbern en väldigt lätt ras att bara släppa in i en ny flock.. tog kanske bara 20 minuter av bus sen blev dem lugna, och sen har inte hundar samma tidobjektiv som vi människor har..
Nä jag tror nog inte att hunden tar skada av det, men jag förstår inte hur man kan välja att missa några månader av den underbara valptiden… :) Jag hade ju helt klart valt att stanna hemma, alternativt åka på kortare semester.
Jag säger inte att de gör fel, bara att jag inte förstår hur man kan välja att göra så. :P
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
#5 jaha okej .. jo fast det visste dem om innan jue så tror endå dem hunnit förbereda sig.. och om det blir för mycket längta så kan dem ju välja att köra hem.
såg nu att jag stavat fel på augusti i #0