Hittat en schäfer!
Det är väl det jag har vetat hela tiden. Jo, att folk, som t.ex. Zebben bara yrar hela tide.
De påstår att de har en schäfer. Pyttsan, vad de svammlar.
Detta är en schäfer!
Så visst finns det schäfrar, men det är banne mig ingen hund!

Undrar om Zebbens kille vet att hon har en så'n i garderoben?

Pyttsan! Ta en stark kopp kaffe för det är hög tid att vakna. Gammal tant som sover till kl 12.00. 
Förlåt..glömde att tant inte ser vad man skriver:
PYTTSAN! TA EN STARK KOPP KAFFE FÖR DET ÄR HÖG TID ATT VAKNA. GAMMAL TANT SOM SOVER TILL KL 12.00
SÅG DU BÄTTRE NU!?
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Det vet väl du också Malin att schäfer är tyska och betyder - HERDE och inget annat!
Så många schäfrar har de dock inte i Tyskland, men de har något som heter schäferhund, men det är ju en annan sak.
Att vissa hundägare inte ens har koll på vad deras hund är för ras, sorgligt, mycket sorgligt.

jag tror visst att någon behöver låna ett par glasögon igen…

Ja, är man smått senil, så glömmer man vart man lagt dem. Inte lätt för tanta…

6# är det därför marodören är en tvättäkta mögelhund.. Han gör sådär för att tanten ska hitta honom!

#9 Precis! Om det luktar murbruk, då vet tanta att hennes jycke är i närheten. 
Senil? Ånä, jag verkar vara den enda människa som vet att ordet schäfer betyder herde. Det finns ingen hund som heter schäfer, inte den endaste minsta lilla hund heter schäfer.
Däremot så finns det en konstig ras som heter schäferhund.
*pust* Så länge ni fortsätter att svamla om att ni har en schäfer, så kommer jag att tvivla på ert förstånd.
Möjligtvis kan ni ha en shaffer.

11# du är bara avundsjuk för att du inte har lika fina och lydiga hundar som Zebben:P
VA ? :O Töntbull är den vackraste hunden jag sett, nästan :)