Pälsvårds schampo & Balsam
Vad använder ni för något schampoo och balsam på era hundar? Skriv gärna namn och hur ni tycker om det..

Prob Det funkar super håller till och med bort fästingarna i 2 veckor.
Jag har det för att min hund har exem i ljumskarna och det är super hjälper jätte bra!

Jag använder grön såpa…..blir så bra så
Till mina shelties använder jag Pet Silk (phase 3) och det funkar superbra! =) Luktar jättegott och pälsen blir glansig, fluffig och fin.
Espree har jag testat till dom men det var jättedåligt för dom. Pälsen blev jätteflygig och jobbig. Köper jag aldrig igen.
Till storpudlarna använde vi PCL schampot. Det var jättebra på dom. Spraybalsamet var också väldigt bra.

Espree, drygt som attans, finns för alla typer av pälsar, luktar gott, har bra balsam oxå, och utredningsspray och annat händigt.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

esperee eller prob shampoo..

espree el. prob
Grönsåpa 
Funkar superbra och dom luktar väldigt gott ett bra tag efter de 
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives

*7….ja dom gör ju det 
barnshampoo. är det ok tro?
Jag har hört att barnschampoo har fel pH för hundars hud. Jag skulle satsa på ett hundschampoo, annars är jag svag för Galltvål. ;)
Espree shampo och spraybalsam. Både hund och katter blir så statiska i pälsen när de borstas, så måste ha spraybalsam.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jag kanske ska svara själv:) Jag använder espree tycker att det är helt underbart för min lilla Pudel, både shampo, balsam och balsamspray. Jag har testat dogman men det avskydde jag helt och hållet. Sen har jag testat såpa men jga tyckte inte att den gav något bra resultat på hennes päls, ska testa lite fler märken och se vad som är bäst:)
Prima shampo andvänder vi till vår lilla vovve.