Hundar iFokus

Hundar

Etikettänglahundar
Läst 1348 ggr
[lottaeriksson]
0

Vila i frid

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick nyss reda på att pappa tagit bort vår älskade Paavo. Han blev akut sjuk och kunde helt plötsligt inte gå.

Just nu vet jag riktigt hur jag ska reagera. Jag är så otroligt ledsen men på något sätt känns det även bra på det viset att jag vet att han i alla fall inte led mot slutet.

Den där söta lilla räven var mitt allt ifrån den dagen vi hämtade honom sommaren -96, tills idag då han togs bort ifrån mig. Och jag vet att varje gång jag tänker tillbaka på honom, kommer jag göra det med ett leende på läpparna. Det fanns ingen gladare, envisare och mer lättretad hund än honom, och varje dag jag spenderade med honom var de bästa och roligaste dagarna i mitt liv.

Jag är så erhört glad att jag fick uppleva de här underbara 12 åren med den hunden, och han kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Aldrig glömmer jag dig min älskade hund! Du var, är och kommer alltid vara lillmattes allt <3

[lottaeriksson]
0

Sommaren -96 då vi nyss hade fått hem honom.

Jag, lillebror och världens finaste Paavo.

[lottaeriksson]
0
[Vargnatt-]
0

Beklagar sorgen :( *kramar*

Vila i frid <3

KerstinP
0

Usch så tråkigt att bli av med en så god vän som din Pavo.  Det är alltid lika ledsamt. Du får tänka på alla de fina minnen ni har tillsammans. Känner verklign med dig.

Många kramar sänder jag till dig!

[lottaeriksson]
0

Tack för era svar, det kanske låter dumt, men det värmer faktiskt.

gejsa
0

Vad tråkigt! Men vilken tur att han vann månadens hund. Den lilla räven. :(

ingann
0

Vad tråkigt Gråter Du får glädja dig lite med att vi snart är flera stycken som har honom på väggen i almanackan som ska göras av månadsvinnarna:) På så sätt kommer han att minnas en lång tid framöver din vackre Paavo.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

krasivis
0

Beklagar sorgen över din älskade Paavo.

AnneN
0

Beklagar sorgen

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Bleenda
0

Det var kanske någon mening med alla dina bilder på din fina finne.

Skönt att han inte behövde ha det jobbig en tid utan att han fick avsluta livet  snabbt. Det visar hur mycket han betydde för er.

Tack för att vi fått vara med på ett hörn och njuta lite av dina otroligt läckra bilder. Nu har du ett mycket fint minne av honom.

Många  Kramar Bleenda

[lottaeriksson]
0

Tack allihopa för er omtänksamhet :´)

[lottaeriksson]
0

#10 Jo han betydde verkligen allt för oss! Jag har aldrig träffat en hund som hade en sån personliget som Paavo, han var verkligen något speciellt :´)

Sara87
0

Så tråkigt :( Beklagar sorgen. Kram.

Ricko
0

Förstår hur du känner..Jag vet inte hur många djur jag förlorat.. har förlorst 6 hundar blandannat. och värst av allt var när jag förlorade min älskade Ricko.. Han var mitt allt!, min bästa vän,min hund,min familj, mitt hjärta, mitt liv.. Utan han är inget liv..  Ibland törs jag säga att jag älskar dig mer än mina syskon och mina föräldrar.. Även om detta kanske inte stämmer så känner jag så ofta.. Jag känner att du är värd mer än alla liv på denna jord.. Men en sak som är sant är att jag älskar dig mer än alla pengar i världen. alla saker ivärlden, alla djur i världen, alla mina vänner…

/Skrivet av din matte … 12 åriga emina.

"My life suck with out you"

"Always in my heart"

"Always in my dream"

"Akways in my mind"

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

destroyed
0

RIP, han var jättefin!