Gammal hund
Hur gammal är/blev den äldsta hund ni stött på i verkligheten samt hur gammal blev världens äldsta hund?
en parentes; i stallet där jag har min kuse finns en 19 år gammal liten krabat som har överlevt både det ena och det andra. döv är hon och antalet tänder går att räkna på en hand. hon har sprungit bort i skogen, krossat ena tassen och blivit överkörd av en harv. men hon mår finemang och lever vidare ändå! =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Min moster hund blev 15-16 år gammal :) En dvärgpudel som var övergiven i spanien (hon bor där) och hon hade canser och var döv och bilnd den sista tiden men hon gick bort under natten för någon dag sedan :'(
Jag och min tvillign syster på bilden och Lulu i mitten (: Där är hon 4-5 år gammal :)

Vi brukar träffa en kille när vi är ute och går. Han har ärvt hunden från sin mamma, en liten Chihuahua mix tror jag det är. Hur som helst. Den hunden blir 21 i år! Pigg och rask som den vore 5 :P
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives

Jag har bara stött på hundar som är 11-13 men jag hade en engelsk setter när jag var mindre han blev 15 innan vi var tvugna att ta bort honom…

#3 oj 21år måste vara gammalt :) kul när dom gammla hundarna är så pigga :)