Nu har våren kommit!

Är det möjligtvis en labrador

Härlig bild

Haha tur man inte har en badtokig hund. Men jag håller med dig att våren är här. Såg tranan för första gången i går. Och så några vråkar eller vad sjutton dom heter, rovfåglar iaf. Och vad solen värmde i dag. Hääääärligt!
hah, så söt han är. Akta så han inte drunknar i bäcken bara 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Ha ha.. kunde tro det..labrador och vatten
Här märks det just litegrann att våren närmar sig. Asfalten har börjat synas och det har blivit varmare. Men några större vårtecken väntar jag mig inte förrän i april. ;P

Det är verkligen skit mysigt idag asså!
Vi har varit ute o gått i skogen o småvägar i 3 härliga timmar idag. sa'an så skönt o varmt väder vi haft!

Hehe, så han tog sig ett vårdopp i bäcken tokern? 
Quila hälsar att det är farligt, man kan ju bli blöt om tassarna *S*
~Quila Roze~
Vi har luktat på snödroppar i dag Monja å jag, de är så härligt när solen skiner

Visst är det underbart ute!! Har gått och smilat hela dagen känns det som!
Fast vet inte om jag vill bada ännu men… *leer*

haha.. min tok ramla i bäcken i dag han med.. en liten missbedömning när han skulle joppa till andra sidan.. han tycket nog inte det vara lika kul som marodören..

314 haha min JRT var allt annat än lycklig när han kom upp…
Haha vilken lortgris! Tur man har en hund som avskyr allt som har med badande att göra 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#12# Jo, jag vet att dom för liv. :) Men samtidigt är det mysigt iaf på våren. Har som tur är inte några par inpå oss för våra katter skrämmer dom. Sedan skäller ju hundarna bort dom.
Våren har nått Malmö också. Temperaturen låg på 0:an tidigt i morse men nu har vi 7+ och strålande sol! Påskliljor och hyacinter börjar synas i rabatterna, gässen har anlänt i stora flockar och ockuperar nu de flesta parker. (låter mysigare med tranor faktiskt!)
Det börjar bli dax för årets första mjukglass 
Zabelle
Haha jag känner igen det där
Nu när Aramis är frisk igen kommer det nog inte dröja länge innan jag har ett träskmonster istället för hund 

#19# Ja, jag har också undrat hur dom kan räkna dom. hihi
Men du har väl lånat ut mina glasögon antar jag.