Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1183 ggr
kerstinjo
0

Nu har våren kommit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser ni något svart som plaskar omkring? Då är det bara Marodören Amos som tar sig ett vårbad.Glad

Om ni klickar på bilden och får den större så syns han!

Kerstin 

kerstinjo
0

Hihi, man ser bara något plaskande och lite, lite svart.

Men så här såg han ut innan badet.

Kerstin 

Zandrinos
0

Är det möjligtvis en labradorFlört

SofiaChristina
0

Härlig bildGlad

gejsa
0

Haha tur man inte har en badtokig hund. Men jag håller med dig att våren är här. Såg tranan för första gången i går. Och så några vråkar eller vad sjutton dom heter, rovfåglar iaf. Och vad solen värmde i dag. Hääääärligt!

LinaK
0

hah, så söt han är. Akta så han inte drunknar i bäcken bara Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Zandrinos
0

Ha ha.. kunde tro det..labrador och vattenSkrattande

KadjaNina
0

Här märks det just litegrann att våren närmar sig. Asfalten har börjat synas och det har blivit varmare. Men några större vårtecken väntar jag mig inte förrän i april. ;P

RobFrazie
0

Det är verkligen skit mysigt idag asså!

Vi har varit ute o gått i skogen o småvägar i 3 härliga timmar idag. sa'an så skönt o varmt väder vi haft!

Quiila
0

Hehe, så han tog sig ett vårdopp i bäcken tokern? Skrattande
Quila hälsar att det är farligt, man kan ju bli blöt om tassarna *S*

~Quila Roze~

monicany
0

Vi har luktat på snödroppar i dag Monja å jag, de är så härligt när solen skinerCool

Bokskogens
0

Visst är det underbart ute!! Har gått och smilat hela dagen känns det som!
Fast vet inte om jag vill bada ännu men… *leer*

kerstinjo
0

# 4 Tranor har vi redan gott om här. Bor för nära Hornborgasjön. När vi är i Snickarstugan så har vi dem vid tomten. Attans vad de låter!

# 2 Labrador?? Vet i tusan, en knäppis är det. Han hade jätteskoj i bäcken.

# 9 Quila är en fegis!!

Kerstin 

Singo-Torpet
0

haha.. min tok ramla i bäcken i dag han med.. en liten missbedömning när han skulle joppa till andra sidan.. han tycket nog inte det vara lika kul som marodören..

kerstinjo
0

# 13 Antagligen inte, men Marodören har spanat in  bäcken i flera dagar. Idag hade han inget koppel, vips så hörde jag ett plaskande och såg en lycklig hund.Glad

Kerstin 

Singo-Torpet
0

314 haha min JRT var allt annat än lycklig när han kom upp…

kerstinjo
0

QUILA!!! Komsi, komsi, så kan vi leka i bäcken du och jag.

Eller är du en sån fegis så att du väntar till sommaren?

Tungan ute

Jösses vad liten jag var. Liten, men tuff.// Amos the Marodör.

Kerstin 

SaraC
0

Haha vilken lortgris! Tur man har en hund som avskyr allt som har med badande att göra Tungan ute

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

gejsa
0

#12# Jo, jag vet att dom för liv. :) Men samtidigt är det mysigt iaf på våren. Har som tur är inte några par inpå oss för våra katter skrämmer dom. Sedan skäller ju hundarna bort dom.

kerstinjo
0

# 18 Ja, det är ett säkert vårtecken och det har redan kommit flera 100 tranor. 560 st stog det i tidningen.

Inte för att jag fattar hur de räknar dem. Men det är väl någon som har bra glasögon antar jag.Obestämd

Kerstin 

zabelle
0

Cool Våren har nått Malmö också. Temperaturen låg på 0:an tidigt i morse men nu har vi 7+ och strålande sol! Påskliljor och hyacinter börjar synas i rabatterna, gässen har anlänt i stora flockar och ockuperar nu de flesta parker. (låter mysigare med tranor faktiskt!)

Det börjar bli dax för årets första mjukglass Skrattande

Zabelle   

[Vargnatt-]
0

Haha jag känner igen det där Skrattande Nu när Aramis är frisk igen kommer det nog inte dröja länge innan jag har ett träskmonster istället för hund Tungan ute

gejsa
0

#19# Ja, jag har också undrat hur dom kan räkna dom. hihi

Men du har väl lånat ut mina glasögon antar jag.