Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2954 ggr
anaprincess
0

En rolig semesterbild?

Googlade på pitbull och fick upp det HÄR!

Ser ni texten på bilden, det där är väll inge roligt? Och stackars hund! Fy vad hemskt.

[Vargnatt-]
0

Men gud vilka  hemska bilder :(

sagalennskog
0

Nej gud :'/

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

[Caroline92]
0

Usch :/ :/

[Engstaff]
0

Ursch vad hemskt…>_<

fast det där såg mer ut som en bullterrier?

emmeb
0

Men gud så gräsligt! Om det där skulle hända min (blivande) hund skulle jag få panik! Nu är väl risken att det händer i princip obefintlig med tanke på var vi bor men jag känner verkligen vilken panik jag skulle få. Fy alltså, tänk vilken infektionsrisk med alla sticksår, tänk smärkan, tänk… *rysa*

anaprincess
0

#5 blir nog ingen infektion eftersom piggsvinets taggar har typ ett medel på sig som gör att det inte blir infektioner. Men det är hemskt och smärtsamt för den stackars hunden :(

anaprincess
0

#4 Jo tycker det jag med men det ska vara en pitbull enligt texten där.

emmeb
0

#6 Har dem? Det visste jag inte. Varför då måste jag fråga? "Skyddet" borde väl rimligtvis bli effektivare om fienden går och dör av massiv infektion? Eller finns det där för att skydda atrfränder av någon anledning? Vid parning kanske? *spånar*

anaprincess
0

#8 piggsvin gillar att klättra men ibland så ramlar dom ner och blir stugna av sina egna taggar, och då vill dom ju inte ha några infektioner :P

joooossan
0

Men oj! Stackars hund! Förstår inte, skulle det vara kul?

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Maddepadde
0

Men jisses, det var ju REKLAM, och inget annat.
Om ni håller musen över en bild så kommer det upp ännu mer reklam (gjorde det åtminstonde för mig).

Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

rockygubben
0

Usch vad hemskt,stackars hund!Gråter

anaprincess
0

#11 Reklam? Klickade mig vidare och då låg dom där bilderna på en sida med andra semesterbilder.

bblubb
0

uschh vad hemskt :/

bblubb
0

uschh vad hemskt :/

sagalisa
0

Nä fy!!!! Stackars hund och så blev han avlivad med sen…..usch

RobFrazie
0

Den bilden är mycket gammal!

Det är verkligen hemskt för hunden måste jag säga… Han hade ju förmodligen aldrig sett ett pigsvin…

Quiila
0

Vågade inte ens klicka på länken, tror inte jag vill se Rynkar på näsan

~Quila Roze~

Quiila
0

Äh, nu tittade jag ändå, och genast ångrar jag mig Rynkar på näsan Satckarn. Förstår inte hur man kan tycka att det är en rolig bild?

~Quila Roze~

SparklingTindra
0

Jag kollade på bilderna men orkade inte läsa texten. Vad hade hänt egentligen? Förstod att den hade träffat på ett piggsvin? Hade den attackerat den eller vad? Avlivades hunden?

Ziggi
0

Nej fy, stackars hund. Det måste vara en hemsk smärta, stackarn.

anaprincess
0

#20 den blev blind och fick infektion i såren.