Hund som rymmer
Hur kan man som ägare bara stå och filma sånt här? Och varför gör man ingenting åt att hunden rymmer? Det är ju uppenbarligen inte första gången! Det där kan ju gå riktigt illa :(
Du är medveten om att det kommer upp en film med en ekorre om man klickar på länken? ;)

Näe det visste jag inte :P Nu då
Jag skulle nog tro att ägaren filmade för att se HUR hunden tog sig ut… inte för att h*n tyckte det var kul att den rymde för då hade h*n väl inte haft en hundgård…
Om du tittat på filmen borde du ju sett att hål var igensatta på gården men hunden ändå tog sig ut… jag såg inget som helst fel i filmen utan mer att det var en väldigt smart hund som klättrade på det sättet mot ett mjukt nät för att lätta på taket….
visst.. hunden hade kunnat skada sig men nu fick ju ägaren veta var den tog sig ut och kan rätta till det rymmningsstället också…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#3 jag hade iaf inte stått kavr och filmat medans min hund var så där högt upp och hade öppenbara problem med att komma därifrån.
#4 titta på filmen igen så ser du att kameran rör sig inte en millimeter på hela filmsekvensen så ägaren stod inte och filmade utan hade satt upp kameran… alltså var h*n troligen inte hemma…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Stackars hund, jag förstår att den ville rymma. 4 hundar i den där buren.
Jag VET att jag inte har en aning om hur länge de sitter där, men det ser för tråkigt ut.

Det vittnar ju bara om att rastgården är på tok för dåligt berikad. Ser ut som en otroligt dålig rastgård. Men en klok liten hund.