Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 2140 ggr
NinaToy
0

Behöver tips på hundschampo!

På söndag ska jag ställa ut min valp för första gången. Det är en långhårig Chihuahua och nu behöver jag tips på riktigt bra schampon som fluffar upp pälsen.. även andra pälsvårdstips är välkomna!

AnneN
0

Vet inte vad som fungerar på din hunds pälstyp, men jag kan rekomendera PCL schampo och balsam.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Vattnadal
0

Espree har en serie som är underbar. Kostar typ 139 kr flaskan, men man kan späda det, vissa 1/16 andra 1/8, så det räcker länge. Finns för färger,pälstyper osv osv.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Singo-Torpet
0

Espree för mig finns inget annat, tycker pcl och övriga sorter ja provat känns mer vardag, espree känns lyx :)

har det till både mina katter och hundar i olika varianter beroende på vad man vill ta fram i pälsen, just nu skulle ja tippa att ja har en flaska av varje, verkligen supper produkter =)

leijasmatte
0

Herý tycker jag är jättebra. Pälsen blir både glansig och luftig.

giffan
0

Och vart köper man dessa märken??

Jag brukar använda mitt egna schampo till hunden, och även till hästarna.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Vattnadal
0

Vi har olika ph på huden, så våra produkter är inte bra för hundarna. Dessutom är de ofta lite för parfymerade…

Ska man inte ställa ut och pyssla, och inte har långhåriga hundar, kan vanlig såpa vara toppen. Vill man ha något som inte bara gör rent, utan åtrerfuktar huden, så är espree schampo och balsam toppen. Det säljs på djuraffärer och hundbutiker.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

AnneN
0

#5 PCL brukar finnas i de flesta djurbutiker, har bla köpt det på djurmagazinet

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Singo-Torpet
0

http://www.foderbilen.se/default.aspx

finns på många ställen du kan googla på det du vill ha och se

leijasmatte
0

Herý köper jag hos lantmännen/odal. Kram

Singo-Torpet
0

espeeré finns på många zoo butiker också inte bara på nätet och utställningar.

Hanusi
0

Espree är det allra bästa! Den sort som heter Rainforest fungerar alldeles utmärkt på långhåriga chihuahuor Glad

SparklingTindra
0

Jag tycker att Pet silk är jättebra.

PCL funkade jättebra på pudlarna men mina shelties får flygig och jobbig päls av det.

Espree har jag också testat åt sheltiesarna och jag tyckte att pälsen blev fettig så snabbt av det, då provade jag sorten som heten simple shed.