Bajsätande valp
Är det någon här som vet varför en valp på 12 veckor äter katt och hund bajs som finns ute på gården, vi bor på en stor gård så våra hundar är lösa här hemma men vi har märkt att våran nya valp är galen i just katt och hund bajs då inte hennes egna, detta är så otroligt äckligt så nu undrar jag om det är naturligt eller inte?
2 av våra hundar äter också bajs när dom kommer åt det..

Helt enkelt för att det smakar gott. Avföring från andra hundar luktar ibland mat och då äter dem det. Läs om koprofagi så får Du veta mer.

Mina är snäppet äckligare, äter endast människo-skit som dem hittar i skogen (jävla äckliga joggare som inte kan hålla sig)..
Jättetrevligt när hunden sätter i halsen och man får dra ut skiten ur käftarna på dem.. Sen har man 5 km att gå hem igen, med bajs över hela händerna.. Gud va jag älskar mina hundar ibland..
hehehe
#3 Hahaha funderar på om jag verkligen vill ha hund längre…

#3 fy va äckligt
vilka svin till joggare hehehehe dom skulle kanske ta med sej bajspåsar när dom ska ut å jogga så dom kan ta upp sin människoskit 

Min valp åt oxå sitt eget bajs det var vidrigt
men nu så står jag med bajspåsen i högta hugg
så då hinner hon inte smaka på det
det e nog det ända sättet att få stopp på det snabbt, var observant å plocka upp bajset så fort som möjligt
Min valp äter mycket hästbajs när hon kommer åt men inte sitt eget till min glädje ändå!!

#6 Om Din valp äter sitt eget så ge henne lite ananas så ska Du se att hon väldigt snart slutar äta sin avföring. Det smakar blä då.
Hästbajs till middag och kattbajs till efterrätt äter vi här.
Men det brukar ge sig när de blir äldre tack och lov.

#9 hahahahahahahahahahaha det var ju trevliga middagar