Föda upp en kull
Jag läste senaste "Hundsport" I den står en artikel om att ta en kull valpar.
Jag blev så full i skratt, för det var så sant så sant.
Inte blir man rik, ingen sömn får man, kiss och bajs överallt, stressigt som bara den, klor som ska klippas, valpar som ska avmaskas, köpare som ska kontaktas och informeras, kort som ska tas på småttingarna. Och alla tidningar som går åt.
Men valparna är ju underbara, så man glömmer allt det jobbiga
Jag är dålig på att länka till tidningen. Kanske någon annan kan det.
Haha håller verkligen med. 
Vet inte om artikeln finns på deras hemsida (jag har läst den i tidningen), men här är i alla fall länken till hundsports hemsida.
Tack för hjälpen. Men jag hittar det inte.
Alla som någon gång har eller har haft en kull känner säkert igen sej

Absolut. Man känner igen sig. Det är alldeles alldeles underbart med en kull valpar…när de flyttat hemifrån och allt det jobbiga är glömt 

Jag har lugnt just nu. Mina valpar har precis börjat knalla ur lådan. Nu är det dags att börja ge dom välling.
Då är det slut på friden. Kladdiga tassar, kladdiga munnar och kladdiga hela dom. För dom klättrar ju på varandra och tar sej ett dopp i matskålen också, med simtag
Och sen kommer det ut i andra änden. Och det springer dom ju också i innan man hinner ta hand om det. Och till råga på allt så ska dom i samma stund upp i knät och gosa lite
Men dom är ju för goa
Hhaaaaa hhaaaa ÅHHHHH vad jag längtar efter en egen kull,,vore en dröm ..Jag skulle bara sitta hos dem o skratta åt deras tok stråk,,,sååååååå härligt…
Ni kan vara lyckliga som fått uppleva detta ..
sjäv har jag bara fått mindre djurbebisar genom åren ..

#5 Om Du bara visste…. det är inte alltid en dröm att föda upp schäfrervalpar som har förnamnet pirayor. Att ha en hel drös med sylvassa tänder i hasorna om dagarna kan göra vem som helst trött och absolut inte full i skratt. Jag hade 6 st pirayor som ständigt skulle sitta i hälsenorna… 
Gulliga, absolut…men på avstånd eller när de sover. 
BORDE vara FÖRBJUDET att lägga ut dessa bilder ..
Hähähä, avis…?
inte ett dugg

Finns väl inget härligare än en kull m valpar!!!!
Skulle gärna göra om d igen o igen…
Massor av jobb o sömnlösa nätter …javisst men d är det värt!!!!!!

Jösses!, vad söta

Ja, det var väldigt söta. 
väldigt mycket jobb med valpar ja, fast det är det värt :)
har en kull på 7 clumber spaniel valpar här hemma, dem är 4 veckor på lördag :)

Herrgud vad söta dom är allihop. 

#18# Ja, det är ju urgulligt när dom försöker skälla och ramla. Filma det och visa oss. :)
Oh, ingen som har fler bilder på underbaringarna?