God Julaftons-middag!
Ville bara önska alla medlemmar och hundar en riktigt trevlig och mysig julafton! Hoppas ni äter gott och får något ni önskat!
Tänk på att inte proppa i vovvarna en massa julmat bara! En liten smakbit går bra för en del hundar, det är ju olika. Men inte för mycket, då kan man bli magsjuk…
…som mig. Åkte på det i förrgår natt och sitter därför hemma själv nu. Eller jag har ju Eros! Men nog är det konstigt att inte vara med släkten som vanligt. Är bättre idag, men vill ju inte smitta någon så.
Min julafton har jag hittills tillbringat med att kolla på Animal Planet i sängen med Eros, ätit en mandarin och skurat badrummet. Nu ska jag ta ett härligt bad och bädda rent i sängen! Får fira lite till eftermiddagen med mamma, pappa och sambon i alla fall!
Nu när jag är ensam tänker jag lite extra på de som är ensamma om julen. Jag har ju folk att fira med, så det är ju en annan sak. Så en extra julhälsning till alla de som faktiskt inte har det.
Tänk jag som bara skulle önska en trevlig dag, men det blev ganska långt ändå! 
God jul!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Hoppas du fick en trevlig julafton trots magsjuka. Här är det lugnt och stilla nu efter att gästerna åkt hem, väldigt trevligt att ha besök =)
I julklapp har jag fått pengar, en korg med godis, badlakan & en bok "Därför gör hunden så" skriven av Anders Hallgren.
Har varit en helt underbar jul för mig, trevligt sällskap, god mat och en härlig julstämning och framför allt så var alla helt nyktra =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Stackare som har magsjuka på julafton =/ Mammas kompis fick det i natt på väg hem på tåget. Så hon har också haft magsjuka hela julafton. Lider med alla dom som åker på det =/
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Vad tråkigt att ha magsjuka på julafton=( Men du har ju haft trevligt sällskap iaf:)
Hoppas du är bättre nu och kan ta igen firandet i nyår istället!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner