Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 628 ggr
SaraC
0

God morgon på er!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och Eros ska snart träffa en kompis och hennes hund och ta en skogspromenad. Har inte hunnit utforska så mycket av stigarna här vid nya hemmet ännu, så det ska bli spännande. Så skönt att bo vid skogen igen! Och slippa alla tråkiga trappor…

Annars blir det mest tråkiga sysslor. Ska fortsätta plocka i min gamla lägenhet och försöka städa ihop i helgen. Och så tycks vi ju aldrig bli klara här hemma heller. Plockar upp kartonger hela tiden, men det minskar aldrig Skrikandes

Sovrummet är i alla fall hyfsat i ordning. Eros älskar att kunna sitta på sängen och spana ut genom fönstret Glad

Vad ska ni hitta på i helgen? Önskar alla en trevlig helg och en mysig 4:e advent!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Emaljoh4
0

Vilket mysigt rum ni har! :) Man ser nästan inte Eros.. han är typ… osynlig, hihi!

Jag har jullooooov!!! ;D jag ska ner på stan, fixa lite blommor till rummet, sen ska jag städa och sen ska jag slå in julklappar som jag har köpt i år! =)

önskar alla en bra dag, kram kram

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

SaraC
0

#1 Tack Glad Ja, Eros smälter in bra i sovrummet Cool 

Åh, vad mysigt med jullov!

destroyed
0

hahah vad fin han är.. håller verkligen med om att han smälter in.

jag och min lilla hund som jag är hundvakt åt i en månad ska vara lata för vi var nyss ute och cyklade och vi båda blev grymt leriga och hunden var aprikos men blev brun.. sen ska vi baka pepparkakor och ha ett underbart jullov:)

Karmatarerskanise
0

Fint sovrum!

Goddag förresten!

Jag har inga direkta planer, kanske träffa en kompis eller träffa en annan kompis. Får se vilket det blir.

Strax ska jag till stan och handla lite och göra andra ärenden.

Trevlig helg!

kerstinjo
0

Vad fint det är Eros!! Fin färgklick med kuddarna.

Kerstin 

Vattnadal
0

Jag klev upp tidigt (nåja, för att vara mig) och skulle hem till mamma för att baka pepparkakor efter en skogsprommis med hundarna. Fast pappa hade fått magsjuka, så det bidde inget sånt.

Stannar hemma, har mockat hundgårdarna, frukosterat mig och hundarna, pluggat, letat gran med Raksha och Vidar, ska ta sen lunch nu, plugga lite till, sen städa akvarium, göra chokladtryffel och plugga lite till kanske…

Gud så skoj när plugga innebär läsa hundböcker!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

SaraC
0

#3 Tack! Haha ja, det kan jag tänka mig. Är det lerigt när man cyklar så får man nog en ganska brun hund Tungan ute

#4 Tack för det! Låter skönt. Julklappsshopping eller?

#5 Tack Kerstin! Ja, karln kallar dem för Karuscka-kuddarna, men det är trevligt med lite färgklickar tycker jag.

#6 Vad pluggar du för något?

Vattnadal
0

Jag läser till hundkursledare hos HUNDutbildningsgruppen, färdig i slutet av april.

MVH Elin

SaraC
0

#8 Vad kul! Är det några speciella kurser?

Vattnadal
0

Jag kommer att hålla valpkurser och vardagslydnad efter det, viltspår oxå, om jag går den delen i maj. Sen blir det vidareutbildning till hundproblemutredare och lite smått och gott mer inrikitat på olika grenar, rallylydnad od.

De har intressanta utbildningar, kika på den här länken, ni som är intresserade!

Rekommenderar deras HUND3 till alla som har hund, man lär sig massor, oavsett om man tycker att man kan mycket, redan är instruktör osv.

MVH Elin

destroyed
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

7# ehh.. jo, hemskt dock att tvätta honom direkt efter vi kommit in varenda gång men vad gör man inte för hunden. han är ju så söt också.. just nu håller han på att busa som om han vore en liten valp, jagar svansen, hoppar upp och ner som en tok. Anfalla soffan för att han har lagt sitt tuggben där (soffan blev knockad och åkte in på akuten, intressant fajt faktiskt)