Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 714 ggr
SaraC
0

OT. Inte så aktiv

Hej alla glada!

Jag håller på att flytta och mitt gamla bredband är avstängt sedan den 1 dec, vet inte riktigt när jag får mitt nya men de har lovat att det ska vara igång före jul i alla fall! Därav min låga aktivitet på sistone, som ni får ha överseende med Flört

Håller på att renovera mitt nya hem och ska snart börja flytta grejer. Pluggar 100 % och göra praktik 3 dagar i veckan. Julstök och födelsedagsfiranden. Så det är mycket annat också nu. Och hunden kräver ju sin tid också såklart Tungan ute

Eros är för övrigt rent utsagt skitsur på matte och husses renoveringsprojekt. Det stimmas hela tiden och är inte ett dugg kul att vara med. Lämnar jag honom hos mina föräldrar är han nöjd med att käka köttbullar, promenera och mysa en stund, men sen börjar han längta efter matte. Mammagrisen.

Som sagt, hoppas att jag snart kan vara mer aktiv härinne igen! Ni når mig på PM, men jag kanske inte hinner läsa dem på några dagar. Är det något som gäller sajten, finns ju såklart KerstinP och Zebben att kontakta, så klart Skrattande

Hoppas ni alla är snälla mot varandra, ni vet väl att det snart är jul?!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Bleenda
0

Det låter som om du har mycket att göra.

Var rädd om dej

Kram BleendaSkrattande

Karmatarerskanise
0

Hoppas det blir precis som ni vill ha det i radhuset Glad

ingann
0

Oj, du har fullt upp med andra ord;) Hoppas ni kommer trivas i nya hemmet och framför allt att Eros gör det Flört

Lycka till med allt!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

gejsa
0

Mysigt att få flytta in lagom till jul.

Det gjorde vi med till förra huset. Bara en vecka fram till jul. Sedan skulle släkten komma på julafton. Så det var full rulle för oss. Men som tur va, hade vi inte internet då. Så jag blev inte fast här som nu. :)

V-lang
0

Vad kul att få rusta och få det precis som man vill fast nog har det kunnat varit en annan månad en december Skrattande 

Stackars mammagrisen..han kommer att bli överlycklig när han får ligga på sin plats i soffan med matte igen, krama om goplutten från mig Kyss

Ha så trevligt bland målafärg och tapeter Tungan ute

Kramisar från mig och Skorpan

KerstinP
0

Jag kan mycket väl förstå att du inte är här så mycket. Men vi saknar dig så klart. 

Lycka till med skolan,praktiken och ert nya hem. Kul att renovera men jobbigt. Jag vet för vi renoverar också.

Tänk på att ta en paus ibland så du inte bränner ut dig. Det är ju så härligt när man kan sitta och njuta utav allt fint man gjort.

Kram Kerstin

SaraC
0

Tack så mycket allihop!

Vi har tapetserat, målat, lagt golv och jag vet inte allt, så jag är alldeles snurrig. Nu ska det bli skönt med lite julmys!

Och förhoppningsvis får jag tillbaka bredbandet snart så jag kan vara här inne igen Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar