Bojkotta pälshandeln!
Hej alla! Kopierade detta inlägg från kks hemsida.
Peak Performance, In Wear och ett gäng företag till som ägs av IC Companys kommer börja sälja päls igen nu till vintern..Du kanske har sett filmerna från China där djur flås levande?företag som dessa är de som ligger bakom att detta sker!
Ta krafttag, eller maila åtminstånde det färdigskrivna protest brevet på siten, det är så enkelt! Och om du ej känner till industrin ta dig tid att läsa lite, titta lite på film och bilderna så att du vet hur den vansinniga verkligheten ser ut!
Sprid ordet och få ett slut på detta!
http://www.iccruelty.com/se/ src="http://www.ridsport.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Telefonnummer till Peak Performance: 08-506 555 00
Ska ringa dit på direkten.
Jag ber även andra att ringa dit och protestera! Be om att få prata med VD:n eller Karin Sturesson.

Ett filmklipp som beskriver hur djuren behandlas. De får lida något fruktansvärt som ni ser i filmen. De blir slagna, misshandlade och sedan levande flådda. Är det rätt? Protestera!
inskickat och klart
Har också skrivit.
Tycker alltid det är lika äckligt rent ut sagt, med päls. Det finns ju hur snygga fuskpälsar som helst!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Har skrivit på. Jag tycker att det är sjukt!
Jag fattar inte att folk köper sånt. Jag blev äcklad när jag gick på Jokkmokksmarknaden och det låg en massa rävskinn överallt på marken och folk gick med rävskinnsmössor med rävens ansikte fram på mössan.
#4, men seriöst va fult och äckligt -- undrar vad dom har för stil *funderar*

Tack alla som skrivit på! :)

Puttar upp min egna tråd lite. :)
Tur att ja e tjock och inte kan använda kläderna endå ;)

putt

Hämskt

Gör nånting!
Men gud så hämsk. hur kan folk göra detta

Horribelt. Jag protesterar vilt mot pälshandel. Den är helt onödig och väldigt oseriös. Det finns så mycket annat bra material till allt som de tillverkar av päls, det går utmärkt att ersätta.

Bra initiativ!
Fy farao, jag tittade på videon…mina tårar sprutar…
..fast man vet hur det fungerar så är det sååå smärtsamt att se…Åhhhh….finns inga ord….Hur fan kan gud ha skapat människan ? Tur att några har fötts med ett gott hjärta iaf……
…….men vi håller på att fördärva allt….klimatet….djurlivet…..Usch, finns inga ord.