Hundar iFokus

Hundar

Etikettänglahundar
Läst 1096 ggr
krasivis
0

Hej säger Bellis!

Bellis, Norfolkterriertik 8 veckor gammal säger hej till er alla.

www.krasivis.se

Karmatarerskanise
0

Vilken sötis Kyss

ingann
0

vad fin hon blivit Kyss är det brorsan som försöker gömma sig där bakom?

Är du säker på att de är 8 veckor??? tyckte inte det var länge sen du visade dem nyfödda Flört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mammi
0

Men vilken liten sötis!!!

krasivis
0

Tack alla! Roligt att ni gillar Bellisen!

De åtta veckorna har gått med raketfart. Valparna har helt plötsligt blivit små hundar! Så här ser det ut i valphagen:

ingann
0

#4 ja, tiden går verkligen fort:)

alla har blivit riktigt stiliga! Den mörka vid gosedjuren står ut lite extra tycker jag Kyss

/Ingalill

ingann
0

men har du inte lagt tråden i fel grupp? Förvånad såg nu att den ligger i änglahundar… där brukar man lägga sina bortgånga hundars minnesbilder väl?

/Ingalill

krasivis
0

#6 Jag tyckte att jag lade dem under valpar för några änglahundar är de ju inte precis…. Kanske någon Medarbetare vill lägga dem under rätt grupp??

Tack för gulliga kommentarer om dem. Den mörka heter Bruno och ska stanna kvar här. Här en bild där Bruno somnat i kattboet:

ingann
0

#7 ahh.. då vet jag var jag ska hundnappa honom då Tungan ute ska du ha honom i avel sen eller bara som sällskap?

/Ingalill

krasivis
0

Min A-plan är att ställa ut honom, om han får båda testiklarna på plats förstås, och om det blir  bra resultat, använda honom i avel. Han är bra typad nu i alla fall. Vi får väl se hur det går…. mina erfarenheter, som mest bygger på kattavel, är att A-planen oftast inte går i lås….

ingann
0

#9 haha ja, det gäller ju att ha både b- och c-planer ibland:)

vad synd att jag inte kollat din hemsida tidigare och vetat var du bor.. då hade jag ju kunnat stanna till och hälsat på sötnosarna "på riktigt" Flört Jag passerar ju V-ås på vägen när jag åker hem till Enköping på besök..

/Ingalill

krasivis
0

#10 Du är alltid välkommen! Jag bor dock inte i Västerås utan i Kvicksund som ligger mellan Eskilstuna o Västerås.