Löpblod i trappen!
Suck!
Någon i trappen passar en kompis hund, och den löper.
Idag såg jag bloddroppar i ett långt spår från ytterdörren till hissen. ÖRK! Kan man intè torka upp efter sin hund?
Och det är inte så kul att försöka gå med hades i trappen då kan tvärnitar vid blodet och man får dra honom med sig.
Tycker det är så äckligt.

Ja, man tycker ju att de bör torka upp om det blir mkt dräll. När mina löpte så kom det någon enstaka droppe under de 6 tr vi hade att gå. Då kunde jag låta det vara om jag inte hade papper på mig. Men då drog jag med skon över så det inte syntes. Andra hundar hade vi inte i trapphuset.
Usch! Det minsta man kan begära är väl att de torkar upp!
Min granne måste nog göra det för jag har aldrig sett nåt blod här som tur är
Hon har 3 tikar så nån gång borde de ju löpt under det år hon bott här 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Vilken himla tur att det inte är i min trappuppgång som det är löpblod för då fick jag nog inte en lugn stund här hemma med min översexuella hund, han som är så himla dryg ändå när det löps ute hur skulle det då inte bli med sånt i våran trappuppgång..
Hera, Är din hund lugn annars fast han har löpblod så nära till hands =)
#3 Änsålänge är han lugn.
Det han gär är bara att stanna, nosa och slicka. Inte så jättejobbigt jämfört med hur vissa hundar blir.
Men äckligt i alla fall och onödigt. Det är alltså inte en eller två droppar utan närmare 60st.

#4, Tikägaren borde ta och städa upp efter sin hund, inte så mysigt med sånt ute i trapphuset och speciellt när du har en hanhund.
Hade det varit min hanhund så hade han nog varit rätt så jobbig nu, för han ska hålla på & sliska så länge på sånt ute och sedan går han hemma runt runt och gnäller och grinar om vartannat, fast det är inte allltid jag tillåter honom att få stanna och lukta på sådana fläckar ute för han får ibland en sådan stressmage pga löpande tikar. Och sedan blir det mina stackars katter som råkar ut för hans lusta..:)

Fy så dåligt att inte torka upp efter sin hund, hundägare brukar ju iaf oftast veta att hanhundar får jättejobbigt när tikarna löper.
Om hon nu inte visste det så var det i vilket fall som helst dåligt, är det så att hunden blodar ner så tycker jag att man torkar upp det.
Om hon nu inte hade papper med sig så kunde hon ju gått in med hunden och hämtat papper och gått ut och torkat upp efter sig, det är väl inte fräscht att låta det vara i vilket fall det tycker inte jag i alla fall