Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1047 ggr
Emaljoh4
0

Lilla Rico... =)

Är nu tillbaks igen….inte på riktigt….eller….ja….hur ska man typ…säga? Jag är tillbaks nu…idag…nu…för tillfället! :D Livet är tillfället.

Jag och Rico har inte haft så mycket för oss faktiskt! Vi lever fortfarande…tror jag *tänker efter*
Rico har väl inte busat med någon hund på jätte länge, jag tror faktiskt att han saknar det lite…Men han verkar ändå vara nöjd med långpromenaderna! =D Rico har blivit liiiite mer grånosig…inte uppnosig! ;) han får ett grått hårstrå varje dag…..nej…nu sa jag lite fel…kanske…1 gång per år…. =)) Fast jag tycker nästan att han blir piggare och piggare och piggare för varje dag som går *funderar*..Det brukar vara tvärtom i den där åldern..men inte för han! =)

Ja, vad har Jag för mig då? *funderar* Jag går i skolan…8:an, hårt alltså..Fruktansvärt mycket att göra, och tänk….betyg *ryser*…det hemskaste, det är väl att jag får slutbetyg i musik nu till jul =/ Jaja, får göra så gott jag kan! Och en annan sak! ;) Fyller ju år snart…igen…..WOW! Då måste jag ha varit här på HiF i snart ett år! =) Jag tycker att jag har mognat lite, har blivit lite mer vuxen *s*…fyller ju 14 år den 18 Oktober! ;D Det får man ju såklart inte glömma! =D

Jaja! Jag och Rico tackar för oss den här gången! =) Vi hörs snart igen mina vänner.. :)

MVK (det betyder Många Vänliga Kramar ;D)

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

kerstinjo
0

Vad bra lilla Malin, jag blir också piggare för varje år.Skrattande

Kerstin 

Emaljoh4
0

#1m vadå LILLA!?!?!! OM 1 vecka och en dag är jag 14, jag är seriöst inte liiiiiiiiiiiiiiiiiten! =D Det är bra att bli piggare och piggare, jag blir snarare slööööare och slöööare…

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.