ingen hund men...

Oh så söt =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vilken liten sötis :) Passande namn ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag hade en gång en norsk, och när jag ser den här så suger det i katt tarmen igen. Men tyvärr så har jag för många vovvar som skulle göra livet surt för det lilla pyret. Annars skulle jag vara en spekulant. Det lovar jag dej. Gud så söt. Jag älskar den här rasen.
Mycket bra namn.

Ja tänk vilken överraskning syster yster;) De kan luras de små rackarna haha

Vad roligt med en liten Surprise, har den lilla bebisen kanske en mamma som inte säger ngt när hon löper? en sådan skogishona hade jag tidigare så det gällde att hålla koll på damen, speciellt om hon skulle iväg på parning..
Vem är mamman till lilla Surprise, och pappan?
Oj! är det Iris eller Imma som överraskade dig? Du får väl fråga Eva om hon märkt något om att hon löpt;p
men du fick en snabb start på katteriet iaf *s* LYCKA TILL!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#5 Mamman till Surprise är Iris och pappan min avelshane Jeff;)Du kan kolla min hemsida; www.millansloving.se
#6 ja det är Iris som fick en liten en med Jeff,varken jag eller Eva visste att hon var dräktig! Det syntes verkligen inte! Eva hade gett henne p-piller t.om men dom lyckades ändå…Allt går bra iaf o suprise väger nu 96 gr….Vi är chockade ännu men jätteglada
#7 hehe så det kan gå;) men p-piller hindrar ju inte att de kan bli dräktiga utan mer tar bort löpet så inte hanarna känner lukten… har hon löpt igenom lite så har hanarna känt det;p
men en fråga… hur vet du att det är Jeff som är pappa?
skickar ett pm istället….
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Lyckan var kort
lilla suprise vände…det var väl inte meningen att hon skulle blivit till…vi e så ledsna här…
Oj vad tragiskt…
Beklagar!
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Det kan ju tyvarr bli sa om mamman fatt p-piller vet du syster, alltsa att nagon överlever men dör sen pga av nagon missbildning av p-pillret….