10 par stövlar köpes!

Va håller han på och kissar inne nu också. :)
#1 hade du räknat med nåt annat av en marodör??? de läcker ju ur alla ändor;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Haha men du kan inte ha en sovande vovve hela livet. *fniss* Tror nog att du ångrat dig att du inte köpte en shaffer iaf.
Aha, har du också en såndär glädjeskvättare.
Jag skulle även behöva regnbyxor till gästerna, då min gärna vill hoppa, och lyckas då pricka på benen.
Fast nu efter sex år av att ständigt varna gäster och dra fram trasan så har man väl vant sig. xD
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
Hm undrar om JAG ska hoppa i pölarna först så hon vet hur hon ska gör… *asg* eller jag ska försöka hitta en supermysig labbe att lära upp henne mer… *ler*
Kan se Marodören framför mig.. *ler* såå himla söt…

haha vilka namn… asg hm vi kallar våran för knasboll här hemma och hon e lika lycklig för det….
Hurra idag skiner solen… så idag e vi ute massor och grävar upp gräsmattan… hon hjälper husse att ta bort det långa gräset… asg…. ha en skön dag alla
asg nä du skojar!!! grodrädd ??? asg JAG trodde att våran elefantunge var udda….. De e väll för mysiga…..
asg
Våran är rädd för att det blåser ute… hon sitter på terassen och skäller och morrar som en vetvilling när det raslar i våra träd, men inte fanken går hon dit nänä,,, det e ju läskigt…. huuuuu
asg
Förresten… snygg vovve, ser jättefarlig ut… och dösöt…. 

Min Bessie vägrade gå ut och kissa när det ösregnade i går kväll. Hon fick lite regn på nosen då tvärvände hon. Hellre lite kissnödig en stund till än att bli jätteblöt.