OT, jag är här....
Som en del säkert har misstänkt så finns jag kvar här men under ett annat namn,ser fram emot en nystart nu, och kommer hädanefter kopiera alla fula påhopp via pm, och skicka dem till kerstin sajt värden, har även sparat de gamla,och den som inte har något vettigt att skriva i denna tråd kan låta bli.
Ha en fin sommar allihopa!
Spikey "lena1"o snoddbus
Välkommen tillbaka :)
Ha en fin sommar ni med!
Hej igen! :-)
Välkommen tillbaka :)
tackar;-)
Välkommen! Själv hoppas jag att det kan bli en bättre stämning här inne.. Vart är sajtvärden? Varför skriver hon inget här?
6,tack,förstår dig, sajtvärden är kerstin och hon borde vara inne ibland, det var så hon sade till mig i alla fall;-)
Ja som jag sett på andra sajter här är ju värdarna 10 gånger mer aktiva, håller ordning o reda på forumet :)
ja det är absolut inget fel på medarbetarna här,dom gör ett jättebra jobb;-), men jag finns även på ett annat forum där sajtvärdarna inte är lika bra som här kan jag säga.
Kul att du är tillbaka, men det visste jag ju redan ;) Nej, nu ska alla härinne vara snälla och glada :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
ja det tycker jag med, mycket roligare att hjälpa än att stjälpa;-),klart du visste tack ändå:-))), tänkte lägga in nya bilder på snodden nästa vecka för han ska nämligen vara med på bröllop på lördag är det bestämt;-)

Jag visste inte men anade.