Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1059 ggr
Emaljoh4
0

ot. Gokväll! :)

Gokväll alla Hifare! ;D vad ska ni hitta på ikväll då? :)

Själv så ska vi köra över möbler till lägenheten, vi flyttar ju nu till lördag! :) Det ska bli spännande. Lägenheten är snart renoverats klar! Det är ganska länge sen jag var där nu, kanske…2 veckor sen, då skulle dom precis börja med tapeterna :) Nu är dom klara med det, nu är det bara golven kvar! :)

Jag ska ju även byta skola,  :) Fick reda på idag vilken klass jag ska börja i! :) och 1 vecka innan skolan börjar (ca. 1 vecka) så ska jag få komma dit och hälsa på handledaren och kolla runt i lokalerna! :)

(Hoppas att INGEN förstör den här tråden..)

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

ingann
0

vad kul=) hoppas du och Rico kommer trivas på nya stället=))

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

kerstinjo
0

Vad skoj med en nytapetserad lägenhet. Hoppas bara att inte Rico leker mögelhund och börjar riva i väggarna.

Hur känns det att börja ny skola då?

Kerstin 

gejsa
0

Vad kul! Ska inte göra något mer än se på tv. Men är du glad i att byta skola också? Vilken klass börjar du i?

Emaljoh4
0

#1, jodå, Det hoppas jag också! =) …. Det är närmare stan, gåavstånd! =) Sen verkar det väldigt lugnt där, tills jag och Rico komemr förstås, MOhahaha! xD

Emaljoh4
0

#2#3

Jo, det ska väl bli kul, eller, spännande , men lite läskigt..Men det ska nog gå bra! =)
Gejsa : Jag börjar i 8:an  ;) Det märks inte, jag vet Oskyldig

gejsa
0

Oj det är lite känsligt att behöva byta klass i den åldern jag vet. Hoppas det går bra för dig iaf. Själv bytte jag både i 7:an och 8:an.

Emaljoh4
0

#6… hmm… ja, det säger alla….fast det går kanske bra ändå! ^^ Det är ju bara att kliva in i klassrummet och säga " töntvarning" xD

ingann
0

#5 nej, du har rätt.. det märks inte;) antingen är du "normalmogen" för den åldern och de flesta jag känner mindre mogna eller så är du mer mogen än "normalt";p för du har ofta väldigt vettiga och förnuftiga inlägg här så det är lätt att glömma hur gammal du faktiskt är…

/Ingalill

Emaljoh4
0

#8, det var inte det jag menade egeeeeeeeeeentligen! ;P Jag är mogen på ett sett, alltså hur jag tänker, men ganska omogen i hur jag beteer mig! ;)

ingann
0

#9 jamen det ser ju inte jag genom skärmen;p

/Ingalill

Emaljoh4
0

#10, Det har sin fördel! Oskyldig Det är inget roligt, för vissa tror att jag är 11 år GeneradFundersamHemlis

gejsa
0

#9# Ja, men det är så förstår du malin. Ibland är du mogen och ibland är du jättebarnslig. Det ingår i din uppväxt. hihi

ingann
0

#11 haha men då kan du ju svara " alla på datan tror jag e 17 typ";))

/Ingalill

Emaljoh4
0

#13, då skulle dom bara sagt " dom känner inte dig på riktigt , MOAHAHAHAHAHA" xD

Craz-y
0

När jag skulle åka buss GRATIS med mamma när jag va 12 så fick jag inte de för dom trodde jag va 17 hihihih :D

Soffe
0

Haha! Va roliga ni är, härligt med humor här på forumet, det behövs veeerkligeeen meeer :) Jag är ju 23 år, men ser ut som 16 *S*

kerstinjo
0

# 16 Tvättäkta snoris då?Flört

Mig är det minsann ingen som ber om leg någonstans *fnys*

Kerstin 

gejsa
0

#17# Inte mig heller, konstigt nog! Jag ser ju ut som 17 ju. :) Iaf bakifrån. haha

kerstinjo
0

# 18 det är alltså inte du o jag som behöver glasögon.Flört

Kerstin 

gejsa
0

#19# Oh, nej jag ser så bra det jag vill se så……..:)

Liss
0

Tatueraren fråga om leg för mig:( snyft! ser väl iaf inte ut som 17år?:P jag är för bövelen 21 år skrek jag;) Och jag hade visat de när jag boka tid, så dem var snälla nog att låta mig va.

Får du göra iordning ditt eget rum då malin?:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Haha jag får visa lägg när jag ska handla cigg.. och jag fyller 24 i år… och det är 18 års gräns på cigg ;) Fast numer kollar dom på alla som KAN vara yngre än vad dom ser ut som , för jag ser inte liten ut.

Spännande malin att börja i en ny skola och ny klass :) Nu kan du vara precis som du vill, för ingen har en förutfattad mening om dig :)

V-lang
0

Jasså du LillMalin du är mitt i en flytt och så har du bytt nick *fnyser upprört* vad är det mer jag missat medans jag varit på semester Skrikandes

Hej på er alla andra gamlingar också, er har jag heller inte glömt….tro mig Oskyldig

kerstinjo
0

# 23

Du skulle bara våga glömma din vapendragare.

Hur går det med xv-langs shaffer du köpte? Är han bra på att vakta förrådet?

Kerstin 

Liss
0

#23 Du får väl inte ta semester utan att säga till heller, du ska bara veta hur jag har stått och ropat efter dig på balkongen! SNYFT!!!*:'(

kerstinjo
0

# 25

Ja, här ber man minsann om lov först!!

Attans Vera!

Kerstin 

Kleverin
0

#11 jag har dåliga nyheter.. det hjälper inte hur gammal man blir (är 26 och det har inte hjälpt än) man är fortfarande hopplöst barnslig.. Min syster som är 23 har problem, för hon tror att hon är 15 och undrar när hon ska bli vuxen.. men hemligheten är, och den är väldigt svår att tro på när man är ung, att man blir aldrig vuxen.. aldrig. det där som man tror är vuxet som alla gör, det är sådannt vi vuxna bara gör när andra ser oss. när vi umgås med våra vänner så är vi precis lika barnsliga som alla andra.. *hyss.. hemliss*

V-lang
0

#24 *fnyser* Den token skäller till och med åt sin egen svans, tror faktiskt att han är periodare så när han blir utan för länge får han syner….sist trodde han grannen var en tik mer behöver jag väl inte säga Generad

#25 Min lilla plastis du har en ballong inte en balkong, och vad har vi sagt om att stå och störa grannarna…torka tårarna nu för nu är jag tillbaka och rycker dig i öronen Räcka ut tungan

#26 säger hon som sticker till torpet stup i kvarten, och nu ränner hon väl med grisen varje minut Flört

kerstinjo
0

# 28

Men den här grisen kallar jag inte för Alex i alla fall.

Nu får du allt ruska runt huvudet lite, för var det inte Malin som hade en ballong?

# 27 barnslig? jag? huvale, jag är i alla fall….1..2…3…

Vem fasiken har snott min kulram?

Kerstin 

ingann
0

#22 haha det ville dom av mej oxå en dag;p jag är ändå mer än dubbelt så gammal som åldersgränsen *s* men när min 15-åring ropade "mamma, köp tuggummi" sa hon skamset att de körde nog med 30-årsgräns den dan haha

/Ingalill

gejsa
0

Va! Har lottapottan varit i den här tråden med medans jag var borta????

V-lang
0

*fnittrar hysteriskt* Vart har du varit och lallat då?

gejsa
0

#32# Jag har sett på tv. Du vet den där dumburken som du troligtvis har tittat på nu i flera veckor utan att komma hit.

Liss
0

#27 Håller med dig^^ Jag känner mig aldrig vuxen trotts att jag fyller mer för varje år:P Känns fortfarande som jag är 16 år eller nått sånt ..

#28 *viftar med näven* var Malin som hade ballong .. jag har bara en vanlig balkong:P Men nu får du hålla dig här..

V-lang
0

#33 *fnyser* jag tittar nästan aldrig på tv….bara när den är avstängd ;)

#34 Upps så var det ju…hehe man börjar bli liiiite glömsk vet du ;) Lovar och svär att hålla mig på rutan Skrattande

Emaljoh4
0

Hej Lotta! ;D Du kommer alltid när jag IIIIINTE är här!! ;D Du borde vara glad att du kom idag..och inte för några dagar sen, det har varit ganska stökigt, och tjaffsigt! Jag har varit en av dom, får jag väl erkänna ! Generad Fast det verkar ha lugnat ner sig lite nu tycker jag.. :)

V-lang
0

Hej lillpluttan har du haft det lite hett om öronen? Kanske tur att jag inte var här inne då, det är inte roligt med bråk…och som alla vet har jag lätt för att ta parti för den som är svagast, och det hade ju inte varit en bra början så att säga *fniss*

Emaljoh4
0

#37, somsagt, Nu ser alla - Lotta är dum! ;D men också lite flum. …. Ser du, nu rimmade jag IGEN! ;) Fast nu är jag inte trött….eller jo, jag är trött, har varit så deppad nu i snart 3 veckor, har inte gjort ett dugg, och jag orkar inte göra nåt vettiigt heller…fast….ja….vi flyttar snart…så jag hoppas väl att det blir bättre sen..