Gissa vad som...
…kom hem till mig på "besök" igår (:
Det kom en Chihuahua tik, på 17 veckor. Jag skulle bara kolla på henne först och sedan se hur det skulle bli. Men när jag fick hålla henne var lyckan på topp! Jag fick nästan tårar i ögonen, hon var så underbar!
Men det var endast 50 % chans att jag skulle få henne isf.
jag fick ha henne över natten iaf och testa hur det skulle vara, och det var underbart!
Men vi kunde inte lägga 15.000 denna månad pga att vi betalade in en språkresa på 23.000 kr. Så då ringde jag upp min "snälla pappa", och frågade om inte han kunde lägga ut ? Han hade ju inte hjälpt till alls med betalningen för resan. Men svaret blev: Vad kostar hon? Jag lägger inte ut ett öre!
Då sprack det för min del. Jag började störtböla, för då insåg jag att det finns nog ingen chans för mig att få denna sötnos.
Tills när jag är på promenad med henne, då ringer min mammas kusin och vårat samtal låter så här:
Kusin: Kommer du sköta skolan om du får den här hunden ?
Jag: Ja, jag har sagt att oavsett om jag får den eller inte måste jag sköta eftersom jag vill komma in på en speciell linje.
Kusin: Vad bra! Jag lägger ut 7500 kr, så får du den här hunden i en tidig födelsedagspresent :).
Jag: Men gud! Tack så jättemycket!
Kusin: Det var så lite så, bara du lovar att du sköter skolan!
Jag började störtböla ännu en gång, fast av glädje ^^.
Och nu är vovvsingen min ! :D
Bilder kommer senare ;).

Grattis!!
Vilken tur! jag kan förstå att det blev tårar!!
Stort grattis! Vilken underbar kusin du har! :)
Nu vill åtminstone jag se bilder på din lilla tik :)
Grattis! Vilken snäll kusin! :)
Grattis ja, vilken snäll kusin du har!!
(bra morot för att klara skolan oxå…)

är så avensjuk på dej du
Grattis! :)

Oj, det var en snäll kusin. Mina kusiner har jag inte ens kontakt med. Grattis till valpen.
#7 Samma här, fast mina då ;P Har iofs inte kontakt med dina heller ^^
Oj, Grattttiiiis!! :D
Kul :)

Grattis ,, vilken schysst kusin ! :) När kommer bilderna ;) ?

så söt :)

Supersöt liten plutt! :)

ja, det skulle vara jättekul att se fler bilder :D hon är så söt så jag tror jag kommer och snor henne! <3 :)

Åh vilken söt liten skit. hihi Det lär bli billig mat iaf. Kan inte vara mycket hon äter?!
Jättefin är hon! Klart du ska visa fler bilder på henne!
Va är hennes namn?? :)

22+16# Tack :)
23# Lycka till ;) Hon vet vem hon tillhör, hon hänger efter mig överallt :D<3
24# Haha, nej det är nästan så att chinchillorna äter mer xD Hon äter ca 80 gram om dagen :P
25# Okejokej, bilder kommer ikväll ;) Vi har haft väldigt svårt för namn, vi har kallat henne bååde för Miami, Tjorven och Märta. Men det fick bli hennes stamtavlenamn, Betsy :) Det passade på lillan oxå :)<3
#26 Betsy, jaa. Hon ser ut lite som en Betsy :)

#27 ja visst gör hon :) Hon passar mer och mer id et för varje gång man säger det :)
De vart en korthårig ist ser jag:) hehe, hon var ursöt! lycka till med henne.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#29 hehe ja det blev så :) Tack så mycket, och detsamma ;)

Hon är ju sååå fin! :D!

<Haha gud så liten hon måste vara.

Tack, ja hon är superliten :D Man förstår ju nästan varför folk kallar henne råtta (;

#38 Haha, vad grymt dom är ju nästan lika stora, jättesöt katt. Vilken ras är h*n ? :)
Grattis :D Vilken härlig födelsedags present :D
**MVH Cerrolyn
Oj så söt hon är lilla Betsy! :)

Jätte fin är hon! En verklig lyckad födelsedagspresent!
Man glömmer fort hur små de är när man får hem dem. Min Chico har blivit en stor kille på 7 månader.
Lycka till med den lilla!

GRATTIS! Alldeles berdårande söt liten tjej 

Å vilken sötnos, hon verkar va ett riktigt litet busfrö

40# Hehe, jaa (: Vad söt han är :D
Tack, jag tycker det var den bästa födelsedags presenten hittills :D Fast jag tycker inte hon har vuxit så mkt mer…annat än bredden ^^
Busig är bara förnamnet på henne :D Hennes nya smeknamn är Pirayan, hon ska hänga tag i Zigges dubbelhaka när inte han vill busa med henne, haha :D

Hon e suuuper söt !!